کد خبر : 1700448 | 16 مرداد 1399 ساعت 18:01 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

سانچو نه، منچستر باید هری کین را جذب کند

اسطوره یونایتد نیاز تیم محبوبش به جذب مهاجمی مثل هری کین را بیشتر می بیند.

سانچو نه، منچستر باید هری کین را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد با پیروزی برابر لسترسیتی در روز آخر مسابقات فصل جاری در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

 

 

1511048

 

 

بازگشت پل پوگبا از مصدومیت و نیز حضور برونو فرناندز خرید پرتغالی زمستانی یونایتد، کمک بسیاری به تیم اوله گونار سولسشر کرد و آنها از ماه ژانویه در هیچ دیداری در لیگ برتر شکست نخوردند و تا پیش از باخت برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی روند 19 بازی بدون شکست در تمامی رقابت‌ها را به ثبت رسانده بودند.

پل اسکولز هافبک پیشین یونایتد و از اسطوره های این باشگاه معتقد است که تیم به جذب یک مهاجم بزرگ برای درخشش در فصل بعد نیاز دارد.

 

 

1517171

 

 

او در این رابطه به دیلی اکسپرس گفت:« فکر نمی‌کنم که منچستر یونایتد نیاز به جذب یک بال کناری هجومی داشته باشد. حرف من را بد متوجه نشوید؛ منظور من جیدون سانچو نیست. من بر این باور هستم که این بازیکن می‌تواند هر تیمی را تقویت کند. هر رئال مادرید، لیورپول و با بارسلونایی هم با سانچو بهتر خواهند شد.

معقتدم که در منچستر یونایتد سه بازیکن شبیه به سانچو بازی می‌کنند و دیگر با وجود آن‌ها نیازی به سانچو نیست. بازیکنی که منچستر یونایتد به آن نیاز دارد یک شماره 9 و گلزن هدف است که او کسی جز هری کین نیست. به نظرم کین بهترین گزینه برای تقویت خط حمله منچستر یونایتد است. او یک گلزن واقعی است.»

 

هری کین مدت‌هاست که مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارد اما تاتنهام به راحتی قصد از دست دادن کاپیتان خود را ندارد.

 

 

1497243

دیدگاه‌ها