کد خبر : 1700455 | 16 مرداد 1399 ساعت 18:48 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان اردلان با شیلد و ماسک به اهواز رسیدند (عکس)

دومین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان صبح فردا در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" هر چند شیوع ویروس کرونا رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان را به مرز تعطیلی رساند اما تصمیمات درباره رشته متمایز سایر رشته‌های ورزشی بانوان بود و مسابقات باقیمانده فصل نیز پس از 5 ماه تعطیلی هفته گذشته از سر گرفته شد؛ در دیدار هفته قبل، تیم مس رفسنجان توانست با تساوی خانگی و به لطف پیروزی در دیدار رفت مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی، نخستین فینالیست فصل شناخته شود.

برای معرفی دومین فینالیست، فردا دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی میان دو تیم ملی حفاری اهواز و سایپا تهران برگزار خواهد شد؛ در بازی رفت، اهوازی‌ها موفق شدند در تهران دست به کار بزرگی بزنند و 4 بر 3 حریف خود را از پیش بردارند تا یک گام نزدیک‌تر به صعود باشند. صبح امروز برای برگزاری این دیدار، شاگردان نیلوفر اردلان در سایپا با رعایت تمامی نکات بهداشتی راهی اهواز شدند تا در محل هتل خود مستقر شوند.

دیدار دو تیم ملی حفاری اهواز و سایپا تهران صبح فردا از ساعت 11 به میزبانی اهوازی‌ها برگزار خواهد شد تا تکلیف دو تیم فینالیست مشخص شود؛ هنوز تصمیم گیری رسمی درباره چگونگی برگزاری فینال (به صورت رفت و برگشت یا تک بازی) اتخاذ نشده است اما آن‌چه واضح است این‌که در فصل با توجه به شرایط شیوع کرونا، خبری از برگزاری مرحله رده بندی نیست و تیم‌های حذف شده از مرحله نیمه نهایی، عنوان سوم مشترک را به دست می‌آورند.

 

1517182

دیدگاه‌ها