کد خبر : 1700468 | 16 مرداد 1399 ساعت 19:28 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مرادمند به خط دفاعی؛

معرفی ۱۱ بازیکن شهرخودرو مقابل استقلال

سهراب بختیاری‌زاده نفرات اصلی تیمش در دیدار با استقلال را مشخص کرد.

معرفی ۱۱ بازیکن شهرخودرو مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر با انجام دیدار حساس تیم‌های شهرخودرو و استقلال تهران از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه امام رضا مشهد آغاز می‌شود که با توجه به شرایط جدولی دو تیم و تلاش آنها برای کسب سهمیه آسیایی، گرفتن سه امتیاز برای بختیاری‌زاده و مجیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سید مهدی رحمتی مثل همیشه دروازه‌بان شهرخودرو است؛ محمدحسین مرادمند پس از سه هفته آسیب دیدگی به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشته و در کنار علی نعمتی به‌عنوان مدافعان میانی مشهدی‌ها مقابل استقلال بازی می‌کنند. در سمت راست و چپ خط دفاعی شهرخودرو نیز با توجه به محرومیت و مصدومیت حسن جعفری و محمدعلی فرامرزی، بختیاری‌زاده از محمد آقاجانپور و امید منصوری بهره برده است.

 

اکبر صادقی با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به خط میانی شهرخودرو بازگشته و همراه با میلاد سرلک هافبک‌های دفاعی این تیم را تشکیل داده‌اند.

حسین مهربان و امین قاسمی‌نژاد وینگرهای راست و چپ شهرخودرو برابر استقلال خواهند بود و محمدرضا خلعتبری به‌عنوان مهاجم سایه پشت سر محمد قاضی بازی می‌کند.

 

نفرات اصلی شهرخودرو مقابل استقلال به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجانپور، امید منصوری، اکبر صادقی، میلاد سرلک، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.

دیدگاه‌ها