کد خبر : 1700478 | 16 مرداد 1399 ساعت 20:00 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

سومین بازیکن اهل ترکیه در راه بارسلونا؟

رسانه های ترکیه می گویند بارسلونا برای جذب ستاره ترک باشگاه لستر، چاغلار سویونجو پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارائه خواهد کرد.

سومین بازیکن اهل ترکیه در راه بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، شبکه تلویزیونی NTV Spor ترکیه مدعی شد باشگاه بارسلونا به زودی برای به خدمت گرفتن چاغلار سویونجو ستاره ترکیه‌ای خط دفاعی باشگاه لستر که در پست دفاع وسط بازی می‌کند پیشنهادی 40 میلیون یورویی به این باشگاه انگلیسی ارائه خواهد کرد.

 

چاغلار سویونجوی 24ساله بر اساس اعلام این شبکه در صورت توافق دو باشگاه بر سر مبلغ این انتقال با یک قرارداد پنج ساله راهی نوکمپ خواهد شد.

 

1517212

 

بعد از آنکه هری مگوایر در تابستان گذشته لستر را ترک کرده و به منچستریونایتد رفت سویونجو فرصت ایده آلی پیدا کرد تا در خط دفاعی روباه ها بدرخشد.

 

چاغلار بعد از پرورش در رده های پایه باشگاه های ترکیه در سال 2016 به فرایبورگ آلمان پیوسته و دو فصل بعد با قراردادی به مبلغ 21 میلیون یورو راهی لستر شده است.

 

سویونجو در فصلی که گذشت برای لستر 42 بازی انجام داد، یک گل به ثمر رساند و 1 پاس گل داد. حضور بازیکنان اهل ترکیه در بارسلونا پیش از این هم سابقه داشته و روشتو رچبر و آردا توران هم پیراهن تیم کاتالان را به تن کرده اند. باید دید آیا سویونجو سومین بازیکن ترک خواهد شد که پیراهن آبی اناری را به تن می‌کند؟

 

دیدگاه‌ها