کد خبر : 1700523 | 16 مرداد 1399 ساعت 22:25 | 37.8K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ زیدان به شایعات: بیل خودش نخواست بازی کند

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید تایید کرد که گرت بیل به درخواست خودش همراه این تیم برای بازی با منچسترسیتی به شهر منچستر سفر نمی کند.

پاسخ زیدان به شایعات: بیل خودش نخواست بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخبار منتشر شده درباره اینکه نام گرت بیل ستاره ولزی و جنجالی رئال مادرید در فهرست بازیکنان این تیم در سفرشان به شهر منچستر برای دیدار با منچسترسیتی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، در فهرست رئال دیده نمی شود این خبر شایعات زیادی درباره شدت گرفتن اختلاف بین زیدان و بیل بوجود آورد.

 

1511952

حالا زین الدین زیدان درباره این اخبار و شایعات صحبت کرده و می‌گوید علت همراهی نکردن رئال توسط گرت بیل این بوده که خودش نخواسته در این سفر با رئال همراه باشد.

 

در آستانه دیدار بزرگ رئال و سیتی در بازی برگشت مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ زیدان در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت گرت بیل صحبت کرد.

 

علت عدم همراهی گرت بیل با رئال

در این باره توضیح می‌دهم. در این باره حرفهای زیادی زده شده. ولی بین ما رابطه‌ای بر اساس احترام برقرار است. البته رابطه‌ای بین یک مربی و یک بازیکن. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که او خودش نخواست بازی کند. بیشتر از این چیزی برای گفتن نیست. بقیه ماجرا بین من و او است.

 

1511950

 

شرایط کلی رئال مادرید

زیدان در صحبتهای خود ابتدا درباره وضعیت تیمش در آستانه این بازی صحبت کرد و گفت: " وضعیت ما خوب است و داریم برای این بازی آماده می‌شویم. می‌دانیم در بازی رفت چه اتفاقاتی افتاد ولی تمرکز کامل داریم و می‌دانیم فردا برایمان یک فینال دیگر است و قصدمان این است که یک بازی عالی را رقم بزنیم".

 

وضعیت آمادگی ادن هازارد

سرمربی رئال درباره وضعیت آمادگی هازارد گفت: " ما نسبت به بازی کردن هازارد مطمئنیم. او در پایان لالیگا کمی ناراحتی داشت ولی حالا خیلی بهتر است. ما برای این بازی وقت زیادی برای آماده شدن داشتیم و به نظرم شرایط ادن خوب است و او اعتماد به نفس بالایی دارد".

 

دیدگاه‌ها