کد خبر : 1700596 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سیدورف: رئال می‌تواند با عبور از سیتی صعود کند

کلارنس سیدورف ستاره سابق رئال مادرید می‌گوید شاگردان زیدان می‌توانند امشب شکست شان مقابل سیتی را جبران کرده و راهی مرحله بعدی چمپیونزلیگ شوند.

سیدورف: رئال می‌تواند با عبور از سیتی صعود کند

به گزارش "ورزش سه"، کلارنس سیدورف اسطوره فوتبال هلند و ستاره سابق رئال مادرید در آستانه بازی امشب رئال و سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید با اینکه بازی با سیتی در اتحاد برای رئال چالشی دشوار خواهد بود ولی شاگردان زیدان می‌توانند شکست بازی رفت را جبران کرده و با عبور از سیتی به مرحله بعدی صعود کنند.

 

1517364

 

شاگردان زیدان که بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را در خانه خود 2-1 به سیتی واگذار کرده اند امشب در اتحاد مقابل شاگردان گواردیولا قرار می‌گیرند. سیدورف که سابقه بازی در رئال را دارد و علاوه بر این تیم با آژاکس و آث میلان هم قهرمان چمپیونزلیگ شده می‌گوید رئال می‌تواند از سد سیتی عبور کند.

 

سیدورف در این باره گفت: " وقتی زیدان به رئال برگشت شرایط تیم دوباره مساعد شد و رئال بعد از کرونا تیم مستحکمی شد. درست در همان زمانی که بارسلونا دچار تشویش داخلی شد. راموس و بنزما در این مدت کلید موفقیت رئال بوده اند ولی به جز آنها همه بازیکنان عالی کار کرده اند".

 

1517366

 

ستاره سابق رئال در ادامه گفت: " اگر وضعیت رئال را بررسی کنید بدون شک به این نتیجه می‌رسید که آنها در حال حاضر از بختهای اصلی فتح لیگ قهرمانان هستند. البته منچسترسیتی هم واقعاً یکی از مدعیان است. آنها دو تا از بهترین تیم‌های دنیا هستند. برگرداندن شکست بازی رفت در اتحاد کار دشواری است ولی هیچ چیز غیرممکن نیست. این را هم فراموش نکنید که سیتی هم یک فصل متوسط را پشت سر گذاشته. من معتقدم رئال می‌تواند صعود کند هر چند کار سختی در پیش خواهد داشت".

 

 

دیدگاه‌ها