کد خبر : 1700597 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:15 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

ممفیس دیپای:

به دی لیخت افتخار می کنم اما حالا رقیب هم هستیم

ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون، می‌گوید که آنها برای تقابل حساس با یوونتوس کاملاً آماده هستند.

به دی لیخت افتخار می کنم اما حالا رقیب هم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی گمان می کرد که لیون در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بتواند یوونتوس را شکست دهد اما این اتفاق رخ داد و تیم فرانسوی با یک گل از سد بیانکونری عبور کرد. با این وجود تیم رودی گارسیا امشب مهمان یووه خواهد بود و آنها برای صعود به مرحله بعد کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

ممفیس دیپای، ستاره هلندی پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس درباره بازگشت به میادین بعد از یک مصدومیت طولانی مدت گفت: " من یک مدت طولانی با مصدومیت دست و پنجه نرم کردم اما حالا برگشته ام و در چند بازی نیز به میدان رفتم و فکر می‌کنم که از شرایط خوبی نیز برخوردار هستم."

 

 

1495460

 

 

 

دیپای در ادامه گفت: " دیدار برابر یوونتوس یک مسابقه خاص خواهد بود؛ کاملاً متفاوت نسبت به سایرین. ما هنوز عادت نداریم بدون هواداران بازی کنیم اما اتفاقی است که باید با آن کنار بیاییم. ما مقابل پاری سن ژرمن که تیم بزرگی است هم خوب کار کردیم اما دیدار مقابل یووه یک تجربه متفاوت خواهد بود. ما باید فراتر از خوب عمل کنیم و روبروی تیمی مانند یووه بهترین عملکردمان را ارائه دهیم."

 

دیپای و هم وطنش یعنی ماتیاس دی لیخت که در خط دفاعی یوونتوس توپ می زند، از دوستی نزدیکی با یکدیگر برخوردار هستند، باید امشب در برابر یکدیگر قرار بگیرند. دیپای درباره این تقابل نیز گفت: " ما زمان قرنطینه در هلند با یکدیگر ملاقات داشتیم و در این مدت با هم صحبت کرده ایم. دی لیخت در اولین فصل حضور خود عملکرد فوق‌العاده‌ای در یوونتوس ارائه داده و من به او افتخار می کنم ولی ما حالا با هم رقیب خواهیم بود."

 

 

1517370

دیدگاه‌ها