کد خبر : 1700602 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:23 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

با شلیکی مهار نشدنی محمد میری؛  

هفدهمین کلین‌شیت نیازمند خیلی زود خراب شد

سنگربان جوان تیم سپاهان برای دومین هفته متوالی در ثبت کلین شیت ناموفق بود و شوت استثنایی محمد میری مانع از ثبت این مهم برای نیازمند شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از گذراندن شبی تلخ مقابل استقلال و ناکامی در برابر پنالتی شیخ دیاباته و البته گل به خودی شایان مصلح، پیام نیازمند امیدوار به آن بود که بتواند در دیدار خانگی مقابل نساجی دروازه‌اش را دوباره بسته نگه دارد و هفدهمین کلین‌شیت‌اش در لیگ نوزدهم را به ثبت رساند؛ اما خیلی زود گلر جوان سپاهانی‌ها غافلگیر شد و در دقیقه 7، سوپرگل محمد میری از فاصله‌ای حدودا 35 متری باعث شد تا او بازهم در رسیدن به کلین‌شیت هفدهم ناکام بماند.

 

پس از ضربه تماشایی میری که به تور دروازه سپاهان چسبید، دیگر هیچ خطری دروازه نیازمند را به صورت جدی تهدید نکرد و شوتی به سمت چارچوب نیامد تا او بدون کار دشواری، تنها مات و مغموم از گل محمد میری ورزشگاه را ترک کند .

 

 

1517383

 


نیازمند امیدوار است  در دوئل شش امتیازی مقابل شهر خودرو، دروازه خودش را بسته نگه دارد و سرانجام به طلسم ثبت هفدهمین کلین شیت خود در فصل جاری پایان دهد. اتفاقی که با توجه به خط آتش زهردار شهر خودرو و نیاز  آنها به مانند سپاهان به سه امتیاز، دشوار به نظر می‌رسد.

 

عکس:امیر حسینی

دیدگاه‌ها