کد خبر : 1700605 | 17 مرداد 1399 ساعت 10:32 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

رکورد لیگ شانزده تیمی را شاگردان فرهاد می‌شکنند؟

شیخ، استقلالِ لیگ نوزدهم را 50 گله کرد

مهاجم بلندقامت و مالیایی استقلال توانست پنجاهمین گل آبی‌ها در لیگ نوزدهم را با گلزنی از روی نقطه پنالتی به شهر خودرو به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه" از زمانی که مقررات و دستورالعمل‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر دستخوش تغییر شد و مسابقات به جای حضور 18 تیم، با 16 تیم دنبال می‌شود تنها یک تیم توانست به رکورد 50 گل زده در یک فصل برسد؛ آن‌هم پرسپولیسِ برانکو ایوانکوویچ در لیگ پانزدهم بود که توانست در سالی که به دلیل تفاضل گل زده قهرمانی را از دست داد، رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ را با 50 گل به ثبت برساند. ضعف شدید خط دفاعی سرخ‌ها در آن فصل باعث شد تا قهرمانی به دلیل تفاضل بهتر به استقلال خوزستان برسد.

 

 

 

1517386

 

حال پس از 4 سال این رکورد در آستانه شکسته شدن قرار گرفته است؛ استقلالی‌ها که فصل گذشته توانستند با 13 گل خورده کمترین رکورد گل خورده در لیگ را به نام خود ثبت کنند، حال به دنبال آن هستند تا در فرمت جدید لیگ و پس از 16 تیم شدن آن، رکورد بیشترین گل زده را از آن خود کنند.

 

شیخ دیاباته با گلزنی خود مقابل شهر خودرو در جدال شب گذشته، توانست هم خود را در لیگ نوزدهم 13 گله کند و هم تعداد گل‌های زده استقلال را در لیگ نوزدهم به عدد 50 برساند.

 

آبی‌ها در ادامه لیگ دو بازی پایانی خود را مقابل دو تیم پایین جدولی شاهین بوشهر و پیکان برگزار خواهند کرد، تیم‌هایی که برای بقا نیاز جدی  به سه امتیاز دارند.

 

 

1517385

دیدگاه‌ها