کد خبر : 1700616 | 17 مرداد 1399 ساعت 11:25 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

لشکر مصدومین؛ کابوس لمپارد در مقابل بایرن

چلسی در آستانه دیدار با بایرن مونیخ با تعداد زیادی بازیکن مصدوم روبرو است و چاره ای ندارد جز اینکه با جوانان خود به مصاف تیم پرقدرت آلمانی برود.

لشکر مصدومین؛ کابوس لمپارد در مقابل بایرن

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فرداشب در مونیخ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. شاگردان لمپارد در مونیخ به دنبال یک معجزه هستند چرا که بازی رفت را با نتیجه 3-0 شکست خورده اند. اما خبر بد برای چلسی بحرانی است که مصدومیت چندین نفر از بازیکنان اصلی تیم بوجود آورده.

 

1517411

 

بحران مصدومیت در بازیکنان اصلی چلسی آنقدر شدید بوده که به سه بازیکن جوان این تیم لوئیس بیت، دنیل سیمئو و یان ماتسن اعلام شده خودشان را برای سفر به آلمان آماده کنند. به جز ماتسن که یک بار به دستور لمپارد با پیراهن چلسی بازی کرده آن دو جوان دیگر تا کنون هرگز برای این تیم به میدان نرفته اند. آنها اخیراً و به دلیل این بحران مصدومیت به لیست ب چلسی اضافه شده بودند.

 

همه بازیکنان جوانی که از آنها به عنوان جانشینان احتمالی ستاره های مصدوم چلسی یاد شده هیجده ساله هستند ولی بیت تنها 17 سال سن دارند.

 

بحران مصدومیت چلسی بعد از شکست 2-1 این تیم مقابل آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس تشدید شد. برای مثال کریستین پولیشیچ و آسپیلی کوئتا در روز بازی با آرسنال از ناحیه همسترینگ آسیب دیده اند. در دقایق پایانی هم پدرو در برخوردی شدید مصدوم شده و پزشکان اعلام کردند شانه های او در رفته. او بعد از آن تحت عمل جراحی قرار گرفته و دست کم یک ماه از میادین دور خواهد بود.

 

1517412

 

حضور ویلیان در ترکیب چلسی در مقابل بایرن مونیخ هم معلوم نیست. مصدومیتهای نه چندان شدید از ناحیه تاندون آشیل او را آزار می دهد.

 

روبن لوفتوس چیک بیست و چهار ساعت پیش از بازی با آرسنال به دلیل مصدومیت از فهرست چلسی خط خورد و حالا این تیم سعی دارد هر طور شده او را به بازی بایرن برساند. انگولو کانته هم با اینکه در بازی آرسنال روی نمیکت بود و به میدان نرفت ولی همچنان از آمادگی کامل برخوردار نیست. او مدتی طولانی از ناحیه همسترینگ مصدوم بود.

 

 

دیدگاه‌ها