کد خبر : 1700622 | 17 مرداد 1399 ساعت 11:53 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

از موفقیت های مهدی شگفت زده نشدم 

نیلسون: طارمی همان بازیکنی است که پورتو می خواهد

دروازه بان سابق پرسپولیس که در فصل 2014/2015 با مهدی طارمی در این تیم همبازی بود معتقد است که او بهترین گزینه برای بازی در خط حمله تیم پورتو است.

 نیلسون: طارمی همان بازیکنی است که پورتو می خواهد

به گزارش" ورزش سه" نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی سابق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم گیمارش از لیگ پرتغال را دارد معتقد است انتقال طارمی به پورتو می تواند یک انتقال بسیار خوب باشد. 
مهدی طارمی می تواند فصل بعد ترکیب تیم را برای حضور در میادین مهمی مثل لیگ قهرمانان اروپا تقویت کند. به نظر نیلسون اگر انتقال طارمی به پورتو نهایی شود می تواند بگویم این یک انتقال فوق العاده برای این تیم خواهد بود.


"این یک انتقال عالی خواهد بود. من طارمی را بازیکنی کاملا با شخصیت و روحیه ای مناسب برای ترکیب پورتو می بینم چرا که بازیکن پورتو باید کاراکتر ویژه ای داشته باشد و طارمی این ویژگی ها را دارد. او بازیکن مورد نظر سرجیو کونسیسایو است چرا که طارمی از آن ورزشکارانی است که مربیان او را دوست دارند." علاوه بر کیفیت بالایی که طارمی دارد نیلسون تاکید دارد که این مهاجم ایرانی خصوصیاتی دارد که کونسیسایو سرمربی تیم پورتو آن ها را دوست دارد.

 

 

1517418

 


طارمی یک فصل عالی را در ریوآوه گذراند اما با وجود اینکه او اولین فصلش را در فوتبال اروپا سپری کرد اما این موضوع باعث شگفتی نیلسون نشده است:" او پیش از این توانایی هایش را در ایران و قاره کهن نشان داده و موفقیت های زیادی را به دست آورده بود."


دروازه بان سابق پرسپولیس گفت:" وقتی من با طارمی در پرسپولیس بازی می کردم، او در همان زمان که بازیکن جوانی بود نشان داد که ورزشکاری است که هم به دلیل توانایی فنی بازی در سطح اروپا را دارد و هم به دلیل شخصیت ویژه ، قدرت و پشتکاری که دارد...دستاورهای او امسال در ریوآوه جای تعجب ندارد چرا که او خودش پتانسیل خودش را می شناخت . درست است که این اولین سالش در فوتبال اروپا بود و سازگاری با توجه به تغییر زبان و سبک بازی سخت است ، اما کیفیت فنی و شخصیتی که طارمی دارد باعث شد که تطبیق پیدا کرده و بتواند موفق شود." 

 

 

1513591

 


نیلسون کوریا جونیور دروازه بان برزیلی و یکی از موفق ترین بازیکنان خارجی تاریخ این باشگاه است. او  سه فصل دروازه بان این تیم بود و دو عنوان نایب قهرمانی را با این تیم به دست آورد. او در لیگ چهاردهم که مهدی طارمی به عنوان یک بازیکن جوان به پرسپولیس پیوست یک نیم فصل با او همبازی بود. البته که این دروازه بان برزیلی که شماره 40 را به تن می کرد وی یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم پیش هواداران بود در نیم فصل با تصمیم حمیددرخشان با دلایلی چون حمایت از سوشا و برخی مسایل حاشیه ای قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

دیدگاه‌ها