کد خبر : 1700625 | 17 مرداد 1399 ساعت 12:13 | 107.8K بازدید | 2 دیدگاه

نام گلر اصلی انتورپ هنوز مخفی است

روز سرنوشت بیرانوند با یک کیسه یخ!

مربی 42 ساله کروات امسال قهرمان جام حذفی فوتبال بلژیک آنتورپ را در اختیار گرفته است اما هنوز مشخص نیست آیا او به این اصل که " هرگز ترکیب تیم برنده را تغییر نده" اعتقاد دارد؟

 روز سرنوشت بیرانوند با یک کیسه یخ! 

به گزارش" ورزش سه" به نقل از سایت voetbalkrant ایوان لکو سرمربی آنتورپ گفت:" اگر لیست کاملی از بازیکنان خوب در اختیار داشته باشید آن وقت انتخاب یازده بازیکن اصلی و یا لیست هجده نفره سخت ترین کار برای مربی است. از یک طرف من به این اصل احترام می گذارم و از طرف دیگر می خواهم بهترین بازیکنان را درآن زمان در ترکیب بازی بدهم."

 


بیرانوند-بوتز؛ چالش شماره یک


در بخش دیگری از این گزارش با تیتر "چالش دروازه بانی " آمده است:" این واقعا چالش بزرگی است. این بزرگترین چالش من است." یک مشکل لوکس و شیرین برای سرمربی تیم آنتورپ. اوشاید دوباره به داوور ماتیاس دروازه بان 20 ساله اعتماد کند. دروازه بانی که دروازه تیم را در جام حذفی بسته نگه داشت اما بیشتر می تواند یک بازیکن برای آینده آنتورپ باشد.


این تیم اما علیرضا بیرانوند و ژان بوتر را برای رقابت با یکدیگر جذب کرده است. دروازه بان ایرانی که  البته در آخرین تمرین یک کیسه یخ را روی زانویش گذاشته بود. هرچند به نظر می رسد مصدومیت او جدی نباشد:" یکی از این سه نفر روز شنبه لبخند بزرگی خواهد داشت. دو نفر دیگر شاید ناراحت باشند." لکو این که کدام دروازه بان در ترکیب اصلی تیم بازی می کنند را مخفی نگه داشت تا کماکان دروازه بان اصلی آنتورپ نامشخص بماند.


" من خودم هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته ام. سه دروازه بان خوب داریم. هر کسی را انتخاب کنم ، این انتخاب به معنای برای تمام فصل نیست و فرصت برای همه وجود دارد."

 

 

1515378

 


رقابت های فصل جدید فوتبال بلژیک برای آنتورپ از فردا و با بازی برابر رویال اکسل موسکرون آغاز می شود. علیرضا بیرانوند ملی پوش ایرانی نیز چند هفته ای است که رسما در تمرینات آنتورپ شرکت می کند. براساس این گزارش او در آخرین تمرین تیم به دلیل مصدومیتی جزئی روی پایش کیسه یخ گذاشته است هرچند سرمربی تیم هنوز تکلیف دروازه بان شماره یک را مشخص نکرده است. لکو سه دروازه بان خوب در اختیار دارد و همین موضوع پیش بینی درباره آینده شماره یک این تیم را سخت کرده است.


رقابت های فصل جدید لیگ بلژیک در حالی آغاز می شود که بازیکنان ایرانی دیگری نیز در این رقابت ها حضور دارند. شارلروا که کاوه رضایی نمی تواند در بازی برابر بروژ به میدان برود علی قلی زاده و یونس دلفی را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها