کد خبر : 1700628 | 17 مرداد 1399 ساعت 12:25 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

میرالم پیانیچ:

رونالدو می تواند بسکتبالیست خوبی در NBA باشد

میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس که البته در پایان فصل راهی بارسلونا خواهد شد، از فیزیک بدنی کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

رونالدو می تواند بسکتبالیست خوبی در NBA باشد

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر توانایی های فنی فوق العاده کریستیانو رونالدو که طی سال های اخیر به همه هواداران فوتبال اثبات شده، این بازیکن به لحاظ بدنی نیز از شرایط منحصر به فردی برخوردار است و بسیاری اعتقاد دارند که دلیل عدم افت این فوق ستاره پرتغالی در سن 35 سالگی نیز همین موضوع بوده است.

 

کریستیانو رونالدو در گل‌هایی که به ثمر رسانده نیز این فیزیک فوق العاده خود را بارها به رخ همگان کشیده است. ضربات سری که با پرش های حیرت انگیز توسط این بازیکن نواخته شده و یا به عنوان مثال گل فوق العاده ای که او در لباس رئال مادرید وارد دروازه تیم فعلی اش یعنی یوونتوس کرد نیز نشانه هایی از فیزیک خارق العاده CR7 به حساب می آیند.

 

 

1517431

 

 

هم تیمی بوسنیایی رونالدو در یوونتوس که در پایان فصل راهی بارسلونا خواهد شد، حالا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام بازیکن می‌تواند یک بسکتبالیست خوب در رقابت‌های NBA باشد پاسخ جالبی را مطرح کرده است. میرالم پیانیچ در این رابطه گفت: " من فکر می کنم کریستیانو، زیرا ساختار و شکل او کاملا مناسب است. او پرش می کند، سریع است و با دستانش هم خیلی بد کار نمی کند بنابراین فکر می کنم او می‌تواند یک بسکتبالیست خوب باشد."

دیدگاه‌ها