کد خبر : 1700631 | 17 مرداد 1399 ساعت 12:39 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

ریکاردو کاروالیو

چلسی می‌تواند از سد بایرن مونیخ عبور کند

ریکاردو کاروالیو ستاره سابق چلسی می‌گوید چلسی با وجود دشواری برگرداندن نتیجه بازی رفت مقابل بایرن مونیخ هنوز از شانس صعود برخوردار است.

چلسی می‌تواند از سد بایرن مونیخ عبور کند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حالی فرداشب در شهر مونیخ به مصاف بایرن می‌رود که در بازی رفت مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ مقابل این تیم 3-0 شکست خورده و کار بسیار دشواری برای برگرداندن این نتیجه و صعود به مرحله یک چهارم دارد. ولی ریکاردو کاروالیو ستاره سابق آبی‌های لندن از تیم سابقش حمایت کرده و می‌گوید چلسی این توان را دارد که از سد بایرن عبور کند.

 

1514622

 

چلسی که فردا شب برای جبران شکست 3-0 بازی رفت مقابل بایرن در شرایط عادی هم کار بسیار دشواری در پیش داشت با معضل دیگری هم مواجه است و بحران مصدومیت گریبانگیر این تیم شده و لمپارد تعدادی از مهمترین بازیکنان خود از جمله پدرو، کریستین پولیشیچ، ویلیان، انگولو کانته، روبن لوفتوس چیک و آسپیلی کوئتا را در اختیار نخواهد داشت.

 

اما کاروالیا با وجود همه این حرف‌ها از شانس چلسی برای صعود خبر داده و گفت: " هر سال همه می‌گویند شانس اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ بارسلونا و رئال مادرید هستند. البته این پر بیراه هم نیست چرا که آنها سابقه حضور در فینال‌ها و نیمه نهایی‌ها را دارند و این در مورد بایرن هم صادق است. ولی چلسی حالا فقط باید به یک بازی فکر کند و وقتی همه چیز به یک بازی بستگی دارد هر اتفاقی ممکن است بیفتد. چون کار خیلی پیش بینی ناپذیر می‌شود و حتی یک اشتباه می‌تواند تعیین کننده باشد".

 

 

ستاره سابق چلسی در ادامه گفت: " هر دو تیم مورد علاقه من یعنی چلسی و رئال هنوز در این تورنمنت هستند ولی هر دو برای صعود به یک چهارم کار سختی در پیش دارند. خیلی دوست دارم چلسی و رئال به یک چهارم برسند و معتقدم بارسا، رئال، یوونتوس و بایرن شانسهای قهرمانی هستند".

 

 

دیدگاه‌ها