کد خبر : 1700643 | 17 مرداد 1399 ساعت 13:45 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: هدفم قهرمانی سری آ با اینترمیلان است

الکسیس سانچس پس از انتقال دائمی به اینترمیلان از هدفهای خود در این تیم و گفت تشنه پیروزی و موفقیت با پیراهن نراتزوری است.

سانچس: هدفم قهرمانی سری آ با اینترمیلان است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه الکسیس سانچس رسماً از منچستریونایتد جدا شده و به صورت دائمی به اینترمیلان پیوست او می‌گوید مشتاق مبارزه کردن با پیراهن اینتر بوده و هدفش را کسب قهرمانی سری آ می‌داند.

 

سانچس بعد از دو سال و نیم حضور در منچستریونایتد در شروع فصل گذشته به یک قرارداد یک ساله قرضی به اینتر پیوست. اما بعد از پایان این دوره قرضی سانچس بازیکن آزاد شد و می توانست به هر تیمی که بخواهد منتقل شود. او در نهایت با امضای یک قرارداد دائمی سه ساله بازیکن نراتزوری شد.

 

1517456

 

سانچس در ویدیویی که در رسانه های اجتماعی باشگاه اینتر منتشر شده گفت: " هواداران اینتر‌، از اینکه قرار است اینجا در کنار شما بمانم خیلی خوشحالم. من اینجا صاحب یک خانواده شده ام و بازیکنان و کادر فنی اینتر هم فوق العاده هستند".

 

ستاره شیلیایی اینتر در ادامه صحبتهایش گفت: " من تشنه موفقیت هستم و می‌خواهم با پیراهن اینتر پیروز شوم. هدف من این است که همه هواداران را راضی و خوشحال کنم. من برای پیروزی و موفقیت اینجا هستم و از اینکه در اینتر ماندگار شده ام خیلی خوشحالم".

 

 

 

دیدگاه‌ها