کد خبر : 1700644 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:06 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنیل از انگلیس به هلند

ستاره خرم‌آبادی به اوترخت هلند پیوست(عکس)

بازیکن ایرانی – استرالیایی تیم فوتبال منچسترسیتی، به اوترخت هلند پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن دورگه ایرانی – استرالیایی سیتی زن ها، راهی فوتبال هلند شد تا فوتبالش را در باشگاه اوترخت ادامه دهد.ارزانی که به صورت قرضی به سلتیک پیوسته بود، به دلیل پارگی رباط صلیبی و مصدومیت طولانی مدت، جام ملت های آسیا 2019 و فصل گذشته فوتبالی را از دست داد تا بدون اینکه بتواند در فوتبال اسکاتلند خودی نشان دهد، از سلتیک جدا شده و به تیم اوترخت بپیوندد. 


ارزانی 21 ساله که در خرم آباد متولد شده، از 7 سالگی به همراه والدینش به ملبورن استرالیا مهاجرت کرده و اقامت این کشور را برگزیده و 6 بازی نیز برای تیم ملی استرالیا انجام داده است.

 

 

1517460

 


این هافبک تهاجمی از تیم ملبورن سیتی استرالیا به منچستر سیتی پیوست ولی از آنجا با یک قرارداد قرضی به تیم سلتیک اسکاتلند پیوست و دو فصل کابوس وار را در این تیم سپری کرد. با پایان مصدومیت ارزانی، قرارداد قرضی او با اسکاتلندی ها نیز به پایان رسید و او این بار با یک قرارداد قرضی و یکساله راهی اوترخت شد تا در فوتبال هلند به دنبال اثبات شایستگی هایش باشد.


اوترخت در فصل گذشته فوتبال هلند که نیمه کاره تمام شد، در رده ششم قرار گرفت و تنها به دلیل 3 امتیاز کمتر، از حضور در پلی آف لیگ اروپا محروم شد.


ارزانی در این تیم هلندی پیراهن شماره 15 را بر تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها