کد خبر : 1700645 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:08 | 24.5K بازدید | 2 دیدگاه

گره کی‌روش همچنان کور است

مهره برنده قلعه‌نویی علیه اوست!

ستاره برزیلی و بلندقامت سپاهان بازهم در امر گلزنی ناکام بود تا همچنان روزهای بدی را پس از تعطیلات کرونایی پشت سر بگذارد.

مهره برنده قلعه‌نویی علیه اوست!

به گزارش "ورزش سه" در هفت بازی که سپاهانی‌ها پس از تعطیلات طولانی‌مدت به دلیل کرونا به میدان رفته‌اند، کی‌روش استنلی سوارز توانسته 6 بازی تیمش را همراهی کند؛ البته حضور او به صورت فیکس نبوده اما رفته رفته هر چه زمان بیشتری می‌گذرد، کی‌روش بیشتر مهیای بازی می‌شود. نمایش شب گذشته کی‌روش استنلی مقابل نساجی، قلعه نویی را امیدوار کرد که بتواند از عصای دستِ خود در نیم فصل نخست در بازی‌های مهم و حیاتی باقیمانده نیز بهره ببرد.

 

 

1517461

 

 

مهاجم برزیلی سپاهان اگر کمی بخت و اقبال بهتری می‌داشت شب گذشته سه بار در فرصت عالی گلزنی قرار گرفت که دو علیرضا حقیقی با واکنش عالی توپ‌های او را دفع کرد و بار دیگر تیرک دروازه مانع گلزنی کی‌روش شد تا همچنان طلسم تیره‌روزی های او پس از شروع دوباره لیگ ادامه پیدا کند و در حسرت گلزنی بماند.

 

آمار خیره کننده کی‌روش مربوط به نبردهای هوایی او بود که در 15 نبرد هوایی شرکت داشت و توانست 11 نبرد را به سود خود به پایان ببرد و بالاتر از مدافعان نساجی توپ را در میدان برای همبازیان خود بفرستد؛ حال در آستانه نبرد حساس جام حذفی مقابل استقلال باید دید طلسم گل نزدن‌های او مقابل استقلال خواهد شکست و می‌تواند تیمش را به جمع چهار تیم برتر جام حذفی برساند یا او مقابل استقلال هم به مانند بازی هفته گذشته در لیگ، همچنان در امر گلزنی ناکام است؟

دیدگاه‌ها