کد خبر : 1700650 | 17 مرداد 1399 ساعت 18:00 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای آاس:

خامس را دیگر با پیراهن رئال نخواهیم دید

سوای هر نتیجه ای که در بازی امشب رئال مادرید و سیتی رخ بدهد، خامس رودریگز دیگر برای رئال بازی نخواهد کرد.

خامس را دیگر با پیراهن رئال نخواهیم دید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، 21 ژوئن 2020 و دیدار رئال مادرید برابر رئال سوسیداد در آنوئتا در واقع آخرین بازی خامس رودریگز با پیراهن رئال مادرید بود. زین الدین زیدان در میان ناباوری خامس را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد و ستاره کلمبیایی بدون اینکه چیز خاصی از خود نشان دهد، در نیمه دوم تعویض شد. رئال بازی حساس خود را 1-2 پیروز شد و پس از آن دیگر خامس در ترکیب یازده نفره تیمش قرار نگرفت.

 

 

1511639

 

 

خامس 5 جولای از سفر به بیلبائو خودداری کرد و سپس زیدان دیگر او را در فهرست رئال قرار نداد. او در فهرست کهکشانی ها برای بازی امشب مقابل سیتی هم قرار ندارد. سوای هر نتیجه ای که امشب در ورزشگاه اتحاد رقم بخورد، خامس دیگر قصد بازی برای رئال را ندارد و او را دیگر با پیراهن این باشگاه نخواهیم دید.

در صورت صعود رئال به یک چهارم نهایی، خامس در تمرینات تیم حاضر خواهد شد؛ بدون اینکه شانس برای بازی داشته باشد و در واقع تنها به تعهدات حرفه ای خود عمل خواهد کرد.

 

 

1506590

 

 

ژرژ مندس مدیر برنامه های خامس در هفته های اخیر به دنبال پیدا کردن بهترین مقصد برای اوست. پی اس جی، اتلتیکو و آرسنال تیم هایی هستند که برای جذب خامس پیشنهاد داده اند و در این میان، توپچی ها عزمی جدی تر نسبت به دو باشگاه دیگر دارند. رئال تابستان گذشته حاضر نشد هیچ پیشنهادی برای خامس را قبول کند ولی حالا آماده پذیرش بهترین پیشنهاد برای این بازیکن است.

 

خامس تابستان 2014 با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به خدمت گرفته شد و در 125 بازی 37 گل زد و 42 پاس گل نیز داد. او دو سال را هم قرضی برای بایرن مونیخ توپ زد.

 

 

دیدگاه‌ها