کد خبر : 1700651 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:21 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ آقای گلی با بازگشت مهدی ترابی

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن

یحیی گل محمدی بعد از پاره شدن نوار پیروزی‌های پیاپی تیمش، اکنون به دنبال برد مقابل تیم اسبق خود در جشن قهرمانی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از جدال با ذوب آهن به نکته جالبی اشاره کرد و مدعی شد نمی‌خواهد خاطره بالا بردن سوپرجام در بازی دور رفت مقابل ماشین سازی، اینبار برابر ذوب آهن و برای قهرمانی در لیگ نوزدهم تکرار شود. پرسپولیس در دیدار رفت مقابل ماشین سازی در شرایطی جام را بالای سر برد که از دست دادن پنالتی توسط علیپور و تساوی مقابل این حریف تبریزی باعث شد تا جشن آنها چندان موردتوجه قرار نگیرد. یحیی الان برای ذوبی‌ها خط و نشان کشیده که با تمام شرایط حساسی که پیرامون احتمال سقوط این تیم وجود دارد، به دنبال یک پیروزی و پرمایه کردن جشن قهرمانی تیمش است. با این شرایط باید در انتظار سود بردن دوباره یحیی از تمامی نفرات قابل اعتنای تیمش در این بازی بود. 

 

بوژیدار رادوشوویچ در این شرایط مطمئنا گلر شماره یک و اصلی این تیم خواهد بود و در روزهایی که سرخ‌ها دیگر بیرانوند را در اردوگاه خود نمی‌بینند، او به دنبال ارتقا رکورد تیمش خواهد بود. بوژیدار در بازی رفت دو تیم نیز درون دروازه قرار گرفته بود و با چند واکنش دیدنی نمایش فوق العاده‌ای در روز پیروزی شاگردان کالدرون به جا گذاشته بود. 

 

یحیی بعد از استراحت هفته گذشته به کاپیتان تیمش، احتمالا در دیداری که او باید جام قهرمانی را بالای سر ببرد، از سیدجلال حسینی بار دیگر در ترکیب اصلی سود خواهد برد تا در کنار حسین کنعانی زادگان زوج دفاع میانی این تیم را تشکیل دهند و شجاع خلیل زاده نیز به سمت چپ خواهد رفت و از مهدی شیری نیز در سمت راست استفاده خواهند کرد.

 

 

1512508

 

 

در خط میانی کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی حضور خواهند داشت و با بهبودی مهدی ترابی نیز احتمالا این بازیکن در ترکیب اصلی برای افزایش تعداد گل‌های خود در فاصله سه بازی مانده به پایان فصل تلاش خواهد داشت. بشار رسن نیز احتمالا دیگر بازیکن حاضر در ترکیب سرخپوشان در خط میانی خواهد بود و البته باید دید در رقابت با سیامک نعمتی قادر به دستیابی به این هدف خواهد بود یا یحیی اینبار به هافبک عراقی تیمش استراحت خواهد داد.

 

در خط هجومی نیز علی علیپور بعد از نمایش درخشان در بازی رفت مقابل ذوب آهن، امیدوار به تکرار آن عملکرد اینبار در استادیوم آزادی خواهد بود. نمایشی که می‌تواند امیدواری او برای دستیابی به کفش طلای این فصل را افزایش دهد و باید دید در کنار وحید امیری به این خواسته خود خواهد رسید یا خیر.

 

 


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
محمد کنعانی زادگان
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
بشار رسن
مهدی ترابی
علی علیپور
وحید امیری

دیدگاه‌ها