کد خبر : 1700653 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:43 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای کسب حداقل یک امتیاز از روز خوشحالی سرخ‌ها؛ 

ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر پرسپولیس

لوکا بوناچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در مقابل پرسپولیس محکوم به کسب حداقل یک امتیاز است.

 ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، مهم ترین تغییر ذوب آهن نسبت به بازی قبل غیبت محمد نژاد مهدی است که با تصمیم بحث برانگیز اشکان خورشیدی در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از زمین مسابقه اخراج شد. 
در ادامه ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل پرسپولیس را بررسی می کنیم: 

 


خط دروازه؛ چالش همیشگی 
در بازی قبل بوناچیچ پس از بازی برابر فولادخوزستان و شکست برابر این تیم از یوسف بهزادی استفاده کرد و به نظر می رسد این گلر امروز مقابل پرسپولیس هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

خط دفاعی با یک تغییر
ذوب آهن در مصاف با پرسپولیس به نظر می رسد مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر را مانند بازی های گذشته در پست دفاع چپ و راست داشته باشد و وحید محمدزاده در قلب خطی در کنار هادی محمدی ترکیب 4 نفره خط دفاعی را تشکیل خواهد داد.

 

خط میانی با رهبری حدادی فر 
در خط میانی 5 نفره ذوب آهن این روزها چالش اصلی غیبت دانیال اسماعیلی فر است ولی قاسم حدادی فر و مهدی مهدی پور به عنوان دو هافبک میانی حضورشان تضمین شده است و حضور در یکی از وینگرهای چپ یا راست به احسان پهلوان می رسد که این روزها آمادگی بالایی دارد. احتمالا عباسی دیگر انتخاب بوناچیچ برای حضور در وینگر چپ یا راست باشد تا در کنار مارکووویچ که بازیکن پشت مهاجم است و بیدوف که مهاجم هدف تیم خواهد بود، ترکیب 11 نفره سبزپوشان در آزادی مقابل پرسپولیس شکل بگیرد.

 


ترکیب احتمالی ذوب آهن: 


یوسف بهزادی، مسعود ابراهیم زاده، وحید محمدزاده، هادی محمدی، فرشاد محمدی مهر، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، عباسی، ایوان مارکوویچ، بیدوف.

دیدگاه‌ها