کد خبر : 1700655 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:47 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم سابق نیستیم و الان برای بردن پا به زمین می‌گذاریم

موسوی: گل‌گهر بماند، برای آسیا خواهد جنگید

مدافع سابق تراکتور ابراز امیدواری می‌کند با دستیابی به نتایج مناسب طی سه بازی باقیمانده موفق به کسب سهمیه بقا شود.

موسوی: گل‌گهر بماند، برای آسیا خواهد جنگید

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی، مدافع راست موفق گل گهر سیرجان که در نیم فصل و با حضور در این تیم توانسته نمایش خوبی از خود به جا بگذارد، با اشاره به تساوی هفته گذشته تیمش برابر فولاد خوزستان، مدعی است آنها قادر به کسب نتایج مناسب طی بازی‌های باقیمانده خواهند بود: اگر کمی زرنگ‌تر بودیم می‌توانستیم فولاد را شکست دهیم و 3 امتیاز را کسب کنیم. من چند ارسال داشتم که با بدشانسی یونس شاکری و منشا توپ تبدیل به گل نشد. خداراشکر روند خوب خود را ادامه دادیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و همین تک امتیاز نیز مقابل فولاد که مدعی کسب سهیمه آسیایی است و بسیاری از تیم های بزرگ مثل استقلال را برده ارزشمند است. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم تا در بازی های بعد نیز نتیجه بگیریم و در لیگ برتر باقی بمانیم.

 

وی با اشاره به شرایط تیمش با شروع دوباره لیگ بعد از شیوع کرونا گفت: تیم ما قبل از کرونا شرایط خوبی را سپری می کرد. ولی بعد از شروع مجدد مسابقات در بازی های ابتدایی تیم بازی خوبی از خود به نمایش نمی گذاشت. اما رفته رفته شرایط تیم تغییر کرد و نتایج مطلوبی گرفتیم. در این میان نیز حضور مجتبی سرآسیایی کمک ویژه‌ای به ما کرد و رفته رفته بچه ها به خودباوری لازم رسیدند. این رتبه در شان گل گهر و مردم سیرجان نیست و همین موضوع در ما ایجاد احساس مسئولیت کرده است تا قدران زحمات کسانی باشیم که در این سال ها برای حضور این تیم در لیگ برتر تلاش کردند. به خصوص آقای جواهری و مدیریت تیم زحمات فراوانی برای این تیم و این مجموعه کشیده اند. این تیم با توجه به امکاناتی که دارد لایق بهترین‌هاست و واقعا با هدفگذاری که مدیران این تیم دارند شک نکنید چند سال دیگر این تیم در لیگ ایران و حتی در آسیا مدعی خواهد بود.

 

 

1476701

 

 

بازیکن گل گهر در ادامه گفت: در مورد اضافه شدن مجتبی سرآسیایی به کادر فنی گل گهر گفت: با ایشان تجربه کار نداشتم اما آقا مجتبی انسانی با شخصیت و حرفه‌ای است. اضافه شدن ایشان به کادرفنی باعث شده تا روحیه بازیکنان افزایش پیدا کند و این تاثیر خود را به خوبی روی تیم گذاشته است.

 

موسوی درباره بازی حساس تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان نیز گفت: این بازی به خاطر شرایط آب و هوایی سخت است. نفت نیز تیم خوبی است و نظم دفاعی خوبی دارد. من تجربه کار با آقای تارتار را داشته‌ام و به خوبی می‌دانم ایشان به نظم و انضباط پایبند هستند و این کار را برای ما سخت خواهد کرد. ما البته دیگر آن گل گهر سابق نیستیم و شرایط تیم به کلی تغییر کرده است. ما نه برای نباختن که فقط برای برد به زمین خواهیم رفت. 

 

موسوی که هنوز بابت جدایی از تراکتور ناراحت است درباره این اتفاق اینطور توضیح داد: برخی مشکلات به وجود آمد تا علیرغم میل باطنی مجبور به جدایی شوم. برخی از افراد مرا اذیت می‌کردند. با توجه به بازی های که برای این تیم انجام دادم،  بازیکنی نبودم که به من بگویند نیا و برو ولی کار را به جای رساندند که من خودم مجبور شوم باشگاه را ترک کنم. چند پیشنهاد خوب از تیم‌های صدرنشین داشتم اما از آنجا که تراکتور نمی‌خواست رقبایش قوی‌تر شودند برای آنها رضایتنامه نداد و در نهایت راهی سیرجان شدم.

دیدگاه‌ها