کد خبر : 1700657 | 17 مرداد 1399 ساعت 16:05 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش مارکا

زیدان و کلید تاریخ سازی جدید در لیگ قهرمانان

زین الدین زیدان در حالی تیمش را امشب به مصاف سیتی خواهد فرستاد که آرامش و تمرکز کاملی بر تیمش حکمفرماست.

زیدان و کلید تاریخ سازی جدید در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید روز گذشته وارد شهر منچستر شد و حالا آماده می شود تا در حساس ترین نبرد فصل خود برابر منچسترسیتی قرار بگیرد. رئال باید کار دشواری انجام دهد و با جبران شکست 1-2 بازی رفت، راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

5 ماه پیش وقتی کهکشانی ها شرایط چندان باثباتی نداشتند، در برنابئو 1-2 به تیم پپ گواردیولا باختند ولی حالا به عنوان قهرمان لالیگا و با روحیه ای مضاعف پای به ورزشگاه اتحاد خواهند گذاشت.

 

 

1517117

 

 

زیدان در دو هفته اخیر سعی کرده تا شرایط حاکم بر تیمش را در آرامش تمام نگاه دارد. او برای این مهم قید حضور خامس و گرت بیل را در سفر به منچستر نیز زد. خامس از مدت ها پیش در برنامه های زیدان قرار ندارد و گرت بیل نیز شرایطی مشابه دارد و خود او بود که درخواست کرد در سفر به منچستر نباشد و زیدان نیز از این تصمیم استقبال کرد. آخرین بازی گرت بیل برای رئال برابر مایورکا بود و او سپس در شش بازیکن متوالی تیم در لالیگا روی نیمکت حضور داشت.

 

 

1516347

 

 

زیزو آرامش و اتحاد را کلید اصلی موفقیت تیمش در زمین سیتی می داند. سرمربی فرانسوی برای این مهم، سرخیو راموس محروم را نیز به منچستر برده است. کاپیتان و لیدر رئال در داخل و بیرون زمین، با وجود اینکه در بازی امشب محروم است، با تیم به منچستر سفر کرده است. زیدان به خوبی از نقش راموس در تیمش باخبر است و می داند که حتی حضور او در میان بازیکنان تا چه اندازه می تواند موثر واقع شود.

 

رئال پس از فتح سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا حالا به دنبال کسب سومین جام فصل خود است و این می تواند چهارمین قهرمانی زیدان در لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی رئال باشد.

 

 

دیدگاه‌ها