کد خبر : 1700661 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:50 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

اعلام نامزدهای بهترین‌های سال فوتبال انگلیس(عکس)

هفت بازیکن برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس اسامی هفت بازیکن را به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 20-2019 لیگ برتر اعلام کرد. در این فهرست نام 3 بازیکن از تیم قهرمان یعنی لیورپول دیده می شود. منچسترسیتی، ساوتهمپتون، لسترسیتی و برنلی نیز هر کدام یک نماینده دارند.

 

 

1517467

 

 

از لیورپول جوردن هندرسون، سادیو مانه و ترنت الکساندر آرنولد نامزد شده اند. کوین دی بروینه از سیتی، دنی اینگس از ساوتهمپتون، جیمی واردی آقای گل این فصل لیگ برتر از لستر سیتی و نیک پاپ گلر ملی پوش برنلی نیز دیگر نامزدها هستند.

 

جوردن هندرسون دو هفته پیش از سوی اتحادیه فوتبال نویسان انگلیس عنوان بهترین بازیکن سال  را از آن خود کرده بود و گفته می شود رقابت برای بهترین بازیکن از نگاه اتحادیه نیز بین او و کوین دی بروینه خواهد بود.

 

 

1517475

 

 

همچنین نامزدهای بهترین بازیکن جوان فصل 20-2019 انگلیس هم ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول، جک گریلیش از استون‌ویلا، میسون گرینوود از منچستریونایتد، دین هندرسون از شفیلدیونایتد، آنتونی مارسیال از منچستریونایتد، میسون مانت از چلسی، کریستین پولیشیچ از چلسی و مارکوس رشفورد از منچستریونایتد هستند.

 

 

1517486

 

 

4 مربی نیز به عنوان نامزدهای بهترین مربی سال فوتبال انگلیس معرفی شدند که در میان آنها نامی از پپ گواردیولا به چشم نمی خورد.

یورگن کلوپ از لیورپول، فرانک لمپارد از چلسی، برندان راجرز از لسترسیتی و کریس وایلدر از شفیلد یونایتد برای عنوان بهترین مربی سال رقابت خواهند کرد و به احتمال زیاد جایزه به کلوپ خواهد رسید.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها