کد خبر : 1700665 | 17 مرداد 1399 ساعت 15:20 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی، بهترین دروازه‌بان رقیب برای آبی‌ها؛

رکورد 28 گله استقلال علیه یار قدیمی!

مهدی رحمتی بازهم مقابل تیم سابق خود در ثبت کلین‌شیت ناموفق بود هر چند که با سیو استثنایی‌اش توانست تیم سابقش را از دو امتیاز حیاتی محروم کند.

به گزارش "ورزش سه" آبی‌های پایتخت تا ثبت یک کامبک تماشایی مقابل شهر خودرو در مشهد فاصله چندانی نداشتند تا روزهای رویایی‌شان با فرهاد مجیدی و پیروزی در دوئل‌های شش امتیازی ادامه پیدا کند اما یک فوق واکنش زیبا همه معادلات را به‌هم زد و امتیازات را میان دو تیم تقسیم کرد؛ جایی که در دقیقه 96، مهدی قایدی روی پاس دیدنی دیاباته فرصت داشت همه فشارها را از روی دوش خود بردارد و دهمین گل خود در لیگ نوزدهم را به ثمر برساند و آبی‌ها را به سه امتیاز حساس این نبرد برساند اما مهار عالی سید مهدی رحمتی با نوک پا باعث این مهم رخ ندهد.

 

 

1517477

 

 

البته آبی‌های پایتخت در جریان بازی توانستند دو بار توپ را به تور دروازه رحمتی بچسبانند تا همچنان استقلال در تاریخ لیگ برتر به او بیشتر از هر گلر دیگری گل زده باشد؛ رحمتی با دو گلی که شب گذشته دریافت کرد، آمار گل خورده‌اش مقابل استقلال به 28 رسید تا همچنان او در این رکورد منفی مقابل آبی‌ها در جایگاه نخست قرار گیرد.

 

بعد از مهدی رحمتی هم شهاب گردان و وحید شیخ ویسی با 25 گل خورده، سنگربانانی هستند که بازیکنان استقلال توانسته‌اند در طول تاریخ لیگ برتر بیشترین گل را به آن‌ها بزنند.

دیدگاه‌ها