کد خبر : 1700666 | 17 مرداد 1399 ساعت 15:21 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

همچنان قایدی می سازد، دیاباته می زند

در شبی که زوج خط حمله استقلال بازهم درخشان ظاهر شدند، اما دست فرهاد از رسیدن به 3 امتیاز کوتاه شد.

به گزارش "ورزش سه"، گلسازی قایدی و گلزنی دیاباته، تکراری ترین اتفاق دیدارهای استقلال در لیگ نوزدهم بوده است. در دیدار حساس شهرخودرو و استقلال که یک جنگ تمام عیار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود، بازهم زوج قایدی – دیاباته روی گلزنی استقلال نقش داشتند.

 

 

1517478

 

 


مهاجم بوشهری استقلال که 11 هفته است در گلزنی ناکام بوده، اما در این مدت یک بار به مطهری پاس گل داده و دو بار نیز برای استقلال پنالتی گرفته که هر دوی آن را شیخ دیاباته به گل تبدیل کرده است.


قایدی در این فصل، 6 بار به هم تیمی هایش پاس گل داد که 4 مورد آن برای دیاباته بوده و 2 بار نیز پنالتی گرفته و مهاجم اهل مالی آبی پوشان نیز این ضربات را به گل تبدیل کرده تا با این حساب، قایدی روی 6 مورد از 13 گل شیخ، نقش مستقیمی ایفا کرده باشد.


با جدایی استراماچونی از استقلال و شیوع ویروس کرونا، باشوی کوچک دچار افت محسوسی شده و هفته هاست در راه رسیدن به گل دهمش در این فصل، ناکام بوده است. او در دیدار شب گذشته مقابل شهرخودرو 2 فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد و در دیدارهای گذشته تیمش مقابل پارس و تراکتور نیز در تبدیل چند موقعیت خوب به گل، ناکام بود.

 

 

1517479

 


باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی پای قایدی به گلزنی باز خواهد شد هر چند که باشوی کوچک در این فصل، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و از بهترین بازیکنان لیگ نوزدهم بوده است.

دیدگاه‌ها