کد خبر : 1700670 | 17 مرداد 1399 ساعت 15:47 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

روی دمبله ریسک نکردم

ستین: این آخرین روز مربیگری ام در بارسا نیست

کیکه ستین اطمینان دارد که فردا با پیروزی بر ناپولی راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهند شد.

ستین: این آخرین روز مربیگری ام در بارسا نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در نوکمپ یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را پیش رو دارد. آبی اناری ها که در زمین ناپولی 1-1 به تساوی دست یافته بودند، فردا باید کار صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را یکسره کنند؛ در غیر این صورت فصل را بدون جام به پایان خواهند برد و ممکن است تحولاتی بزرگ از جمله تغییر مربی را در این باشگاه شاهد باشیم.

 

 

1517485

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« بازی پایانی فصل را در زمین آلاوس پیروز شدیم و از همان بازی حس مثبتی در تیم ایجاد شده است. نیاز به استراحت و دوری از فوتبال داشتیم؛ چون 11 بازی فشرده را در لالیگا پشت سر گذاشته بودیم. برای بازی با ناپولی وقت کافی داشتیم و خوب هم تمرین کرده ایم. از لحاظ بدنی به شرایط خوبی رسیده ایم و تیم را دارای انرژی لازم برای این بازی حساس می بینم.»

 

آنالیز ناپولی:« ناپولی نسبت به بازی رفت به تیمی بسیار بهتر تبدیل شده است و این را آمارها هم نشان می دهند. ناپولی یکی از تیم هایی است که بیشترین مالکیت توپ را در سری آ داشته و خوب دفاع می کند و راه حمله کردن و ضربه زدن به حریف را نیز به خوبی بلد است. این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و هدف این است که نقاط قوت شان را محدود کنیم. می خواهیم مثل همیشه تیم مالک میدان باشیم. ناپولی تیمی با کیفیت است و به خوبی از خطراتش آگاهیم.»

 

 

1514459

 

 

ترکیب یازده نفره:« در این مورد تصمیم مشخصی گرفته ام و از چند روز قبل می دانم که تیم را با چه ترکیبی راهی زمین کنم. سرجی روبرتو در میدانه زمین؟ ممکن است پست چند بازیکن تغییر کند ولی ترکیب 11 نفره از حالا مشخص است.»

 

آینده:« واقعیت این است که اصلا به ذهنم خطور نکرده است که بازی فردا ممکن است آخرین روز مربیگری ام در بارسا باشد. با همه توان به بازی فردا وارد می شویم تا به یک چهارم نهایی لیسبون برویم.»

 

شانس بارسا برای فتح لیگ قهرمانان:« نمی توان پیش بینی کرد. من معتقدم تیمی برای قهرمانی در اختیار داریم. طبیعتا دوست دارم روی همه بازیکنان تیم اول حساب کنم چون قدرت انتخاب بیشتری به من می دهد ولی از بازیکنان جوان تیم هم استفاده خواهم کرد. شرایط همین است و باید با آن کنار بیاییم.»

 

 

1515509

 

 

خودداری آرتور ملو از بازگشت به تمرینات:« قبل از اینکه به تعطیلات برود، باهم صحبت کردیم و سپس حرفی بین مان رد و بدل نشد. دیگر همه چیز بین او و باشگاه است. دوست داشتم او به تمرینات باز می گشت و چیز بیشتری در این مورد نمی توانم بگویم.»

 

وضعیت عثمان دمبله:« روی حضور او در فهرست به طور جدی فکر کرده بودم ولی متاسفانه او تمرینات اندکی با تیم داشت و از فهرست بازی با ناپولی خط خورده است. نمی توانستم روی او ریسک کنم. خودش هم اطمینان بالایی نداشت و بهترین تصمیم، خط زدن او بود. اگر صعود کنیم، در پرتغال شانس بازی خواهد داشت.»

 

 

1513584

دیدگاه‌ها