کد خبر : 1700673 | 17 مرداد 1399 ساعت 16:09 | 54.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیام ویدیویی زنوزی با چهره جدید (عکس)

محمدرضا زنوزی با انتشار پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور و ماشین سازی که پس از سفر به روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا و در پی آن قرنطینه و بسته شدن مرزهای هوایی، در تاتارستان باقی مانده بود، حالا با انتشار ویدیویی بازگشت خود را اعلام کرده است.

 

زنوزی در این ویدیو که برای روز خبرنگار تهیه شده، با تبریک این مناسبت به خبرنگاران به آن ها اعلام کرد که فعالیت های اقتصادی باشگاه برای شغل آنها در باشگاه تراکتور انجام شده و به زودی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. او همچنین از زحمات آن ها در برابر برخی ناملایمت ها تشکر کرده و گفته که اگر کرونا نبود، در یک نشست خبری از خبرنگاران پذیرایی می‌کرد.

 

 

1517490

 

 

اما نکته جالب در این ویدیو، ظاهر جدید محمدرضا زنوزی است که حسابی لاغر شده و با مدل موی کوتاه خود نمایی می‌کند. هواداران تراکتور هم به این چهره جدید واکنش های مختلفی نشان داده و همچنین خوشحالی خود از بازگشت زنوزی به ایران را اعلام کرده اند.

 

زنوزی در مدتی که در روسیه بود و به خصوص پیش از شروع لیگ برتر، به تیتر یک رسانه های ایران تبدیل شده بود و هرروز با مصاحبه های آتشین خود تلاش می‌کرد تا از تیم خود تراکتور دفاع کند. حالا تیم او وضعیت مناسبی را در لیگ برتر دارد و در صورت پیروزی مقابل شاهین به رتبه دوم جدول صعود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها