کد خبر : 1700676 | 17 مرداد 1399 ساعت 16:52 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو به لیگ برتر می رود

فلیک: زود است از قهرمانی چمپیونزلیگ حرف بزنیم

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است هنوز کار تیمش برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تمام نشده است.

فلیک: زود است از قهرمانی چمپیونزلیگ حرف بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در آلیانتس آرنا و از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است. بازی رفت زمستان گذشته در استمفوردبریج با برتری 0-3 مونیخی ها پایان یافت و تقریبا از حالا می توان با قطعیت گفت که بایرن راهی یک چهارم نهایی خواهد شد؛ مگر اینکه اتفاقی غیرمترقبه رخ بدهد.

بایرن توانسته فاتح بوندسلیگا و جام حذفی شود و حالا به دنبال کسب سه گانه است. این تیم را یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی چمیپونزلیگ می دانند.

 

 

1501372

 

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن در مصاحبه با اسپورت 1 گفت:« تیم من چلسی را دست کم نخواهد گرفت. برای صعود به یک چهارم نهایی باید به قدرت مان ایمان داشته باشیم و بدون توجه به نتیجه بازی رفت، برای پیروزی وارد زمین شویم. تمام تمرکزمان روی همین بازی است و هیچکدام مان در مورد یک چهارم نهایی و بازی در لیسبون حرف نمی زنیم.»

 

فلیک ادامه داد:« البته که به خاطر برد 0-3 بازی رفت شرایط بسیار خوبی برای صعود داریم ولی هنوز بازی برگشت باقیمانده است. چلسی در هفته های اخیر قدرت بیشتری پیدا کرده و تیمی روی فرم است. ما بر خلاف چلسی هفته هاست از شرایط بازی به دوریم و از این حیث در شرایط برابری با چلسی قرار نداریم. این از قبل هم مشخص بود و ما سعی خواهیم کرد در جریان بازی به تدریج رشد کرده و با ادامه روند مسابقه، به همان تیم هفته های پایانی بوندسلیگا تبدیل شویم.»

 

 

1514250

 

 

فلیک در این مصاحبه تایید کرد که تیاگو آلکانتارا می‌خواهد به لیگ برتر منتقل شود. در واقع لیورپول تنها تیم انگلیسی است که به این بازیکن پیوند خورده است.

سرمربی بایرن در این رابطه گفت:« وقتی یک بازیکن نگران آینده خود است، می‌توانم حسش را درک کنم. تیاگو در اسپانیا برای بارسلونا و در بوندس لیگا برای بایرن مونیخ بازی کرده و اگر بخواهد لیگ برتر را تجربه کند، من کاملا او را درک می‌کنم . تیاگو بازیکن مهمی برای ماست و قطعا جدایی او ناراحت کننده خواهد بود. قطعا دوست دارم او را همچنان در اختیار داشته باشم ولی فوتبال همین است و گاهی بازیکن نیاز به تغییر تیم و فضا پیدا می کند.» 

دیدگاه‌ها