کد خبر : 1700679 | 17 مرداد 1399 ساعت 17:16 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا گرت بیل قید سفر با رئال مادرید را زد؟

عدم حضور نام گرت بیل در فهرست رئال مادرید برابر سیتی بازتاب های گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.

چرا گرت بیل قید سفر با رئال مادرید را زد؟

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته اعلام کرد که دلیل عدم حضور گرت بیل در فهرست 24 نفره بازیکنانش برای سفر به انگلیس و انجام بازی برگشت مقابل منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، عدم تمایل خود بازیکن بوده و او شخصاً ترجیح داده برای تیم بازی نکند. زیدان گفت که با بیل صحبت کرده و در نهایت به تصمیم او احترام گذاشته است.

 

 

1516916

 

 

امروز یک منبع بسیار نزدیک به گرت بیل این مطلب را به نوعی تکذیب کرد. این فرد که یکی از نزدیک‌ترین و تأثیرگذارترین منابع به بازیکن سابق تاتنهام است و نخواست هویتش فاش شود، ضمن تأکید بر عدم وجود هیچ تماسی میان بیل و زیدان به نشریه آاس گفت:« برای مشکلی که زیدان با بیل دارد هیچ راه حلی نیست. بیل فقط به این دلیل از سفر به منچستر امتناع کرد که کاملاً می‌دانست در آن بازی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان را پیدا نخواهد کرد.»

 

 

1517117

 

 

بیل تنها بازیکنی نبوده است که زیدان از فهرست تیمش برای بازی مقابل من‌سیتی کنار گذاشته، چون علاوه بر او خامس هم نادیده گرفته شده است. با این حال زیدان تنها به دلیل عدم حضور گرت بیل اشاره کرد و مدعی شد که خود او نخواسته است بازی کند، حال آنکه بیل پس از آغاز مجدد لالیگا به دنبال شیوع کرونا فقط یک سکونشین بود و زیزو به او فرصت بازی نمی‌داد.

دیدگاه‌ها