کد خبر : 1700680 | 17 مرداد 1399 ساعت 17:28 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرتورو ویدال:

پس از جلسه مسی و ستین همه چیز تغییر کرد

ستاره شیلیایی بارسا نقش جلسه بین لیونل مسی و کیکه ستین در بهبود اوضاع روحی تیم را بسیار بالا می داند.

پس از جلسه مسی و ستین همه چیز تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست بارسا از اوساسونا در هفته 33 لالیگا و مصاحبه انتقادی مسی، رئیس باشگاه(جوزپ بارتومئو) با فوق ستاره آرژانتینی و چند بازیکن بزرگ تیم جلسه ای داشته و از آنها در مورد اخراج کیکه ستین سوال کرده است.

در این جلسه مسی مخالفت قاطع خود را با اخراج ستین ابراز کرد و گفت که با همین مربی در لیگ قهرمانان به کار ادامه خواهند داد. مسی به رئیس باشگاه گفت که اگر قصد اخراج دارد، این کار را انجام بدهد ولی برای این کار اصلا روی بازیکنان حساب باز نکند.

 

 

1509120

 

 

سپس فاش شد که کیکه ستین در جلسه ای محرمانه با مسی به توافق رسیده اند که برای موفقیت تیم در لیگ قهرمانان همه اختلافات را به کناری بگذارند و تیم را در اولویت قرار دهند.

آرتورو ویدال در یک مصاحبه اختصاصی با این نشریه موندودپورتیوو اعتراف کرد که جلسه میان کیکه ستین و لیونل مسی رابطه کادر فنی و بازیکنان را در بسیار بهتر کرد و شرایط تیم رو به پیشرفت گذاشت:« بازیکنان برای این که بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند، باید احساس خوبی داشته باشند که در هفته های آخر رقابت ها چنین شرایطی حکمفرما نبود. اکنون کاملا مشخص است که عملکرد بازیکنان در تمرینات تغییر کرده و همه با اعتماد به نفس کامل برای فتح لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد. در واقع پس از جلسه بین مسی و ستین همه چیز تغییر کرد.»

 

ویدال در مصاحبه قبلی خود گفته بود اگر بارسا نتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود، باید در رابطه با کادر فنی تصمیم گیری شود. هافبک شیلیایی گفت:« کاملا آشکار است که اگر قهرمان نشویم، سران باشگاه تصمیماتی خواهند گرفت اما اگر ستین بماند هم خوب است؛ با این حال موضوع سرمربی به من ارتباطی ندارد.»

 

 

1505163

دیدگاه‌ها