کد خبر : 1700681 | 17 مرداد 1399 ساعت 17:35 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تلگراف:

مانع بزرگ در راه آرسنالی شدن هافبک بارسا

آرسنال یکی از باشگاه هایی است که به صورت جدی خواهان جذب فیلیپ کوتینیو شده است.

مانع بزرگ در راه آرسنالی شدن هافبک بارسا

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو این روزها در حال تمرین با بایرن مونیخ برای بازی مقابل چلسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. صعود بایرن با توجه به برتری 0-3 بازی رفت در لندن تقریبا قطعی است و ستاره برزیلی از حالا به درخشش در ترکیب تیمش در یک چهارم نهایی فکر می کند.

 

 

1517454

 

 

کوتینیو پس از اتمام کار بایرن در لیگ قهرمانان به بارسلونا باز خواهد گشت ولی به خوبی می داند که فصل بعد نیز جایی در این تیم نخواهد داشت. ستاره ای که ژانویه 2018 با رقم 120 + 40 میلیون یورو از لیورپول جذب بارسا شد، نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد و با توجه به دستمزد بالایی که دریافت می کند و شرایط اقتصادی بد بارسلونا، در فهرست فروش این باشگاه قرار دارد.

کوتینیو طبق تایید مدیر برنامه هایش، راهی یک تیم در لیگ برتر انگلیس خواهد شد. تاتنهام، منچستریونایتد و آرسنال خواهان جدب او هستند و گفته می شود آرسنال حتی مذاکراتی جدی هم با بارسا داشته است.

 

 

1506451

 

 

مشکل بزرگ در راه آرسنالی شدن کوتینیو دستمزد بالای اوست. توپچی ها او را قرضی می خواهند و بارسا خواهان این شده که تمام دستمزد او را نیز باشگاه انگلیسی پرداخت کند اما آرسنال حاضر نیست بیش از نیمی از دستمزد کوتینیو را بپردازد.

از سوی دیگر بارسا نمی خواهد تحت هیچ شرایطی دستمزد کوتینیو را متقبل شود و فعلا در انتظار درخشش احتمالی او در ترکیب بایرن در لیگ قهرمانان است تا در این صورت هم رقم موردنظرش برای فروش این ستاره برزیلی را بالا ببرد و اگر قرار به انتقال قرضی او باشد، دست بالاتر را داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها