کد خبر : 1700682 | 17 مرداد 1399 ساعت 17:41 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی داوید سیلوا فاش شد

پدر داوید سیلوا به نوعی تایید کرد که فوتبال ایتالیا و باشگاه لاتزیو مقصد بعدی او خواهد بود.

مقصد بعدی داوید سیلوا فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش کوریره دلو اسپورت با انتشار گزارشی مدعی شد داوید سیلوا برای پیوستن به آبی‌پوشان رم با مدیران باشگاه لاتزیو به توافق رسیده است. طبق این گزارش، برادر این هافبک اسپانیایی ملاقاتی با مدیران باشگاه لاتزیو در مرکز ورزشی فورملو(مجموعه تمرینی باشگاه لاتزیو) داشته و دو طرف مذاکراتی مثبت با یکدیگر داشته‌اند. گویا داوید سیلوا 34 ساله پیشنهاد پیوستن به تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی را نیز پذیرفته است.

 

 

1273390

 

 

 پدر داوید سیلوا هم امروز تایید کرد که او آماده است از سیتی جدا شود و به نظر می‌رسید که لاتزیو مقصد بعدی این بازیکن در رقابت‌های سری آ باشد. 

لاتزیو دستمزد قابل توجهی را برای جذب سیلوا به این بازیکن پیشنهاد کرده که شامل یک خانه گرانقیمت، جت اختصاصی و یک راننده است. منابع بسیاری اطمینان خود را از پیوستن این بازیکن به لاتزیو در تابستان سال جاری ابراز کرده‌اند چرا که قرارداد او با منچسترسیتی در آستانه اتمام است.

 

 

1146971

 

 

فرناندو سیلوا، پدر این بازیکن، در گفتگو با ال ترانزیستور کادنا سر گفت:« داوید مدت هاست به من گفته که می‌خواهد پس از یک دهه حضور در منچسترسیتی از این تیم جدا شود. من دوست دارم او در اروپا بماند. می‌توانم تایید کنم که او علاقه زیادی به سری آ دارد و  دوست دارد از بازی در ایتالیا لذت ببرد.

او به من گفته که می‌تواند تا 40 سالگی در این کشور بازی کند. در حال حاضر پیشنهادات بسیاری وجود دارد و او باید تصمیم بگیرد اما من دوست دارم که او به لاتزیو بپیوندد چون این موقعیت بزرگی برای اوست. گزینه والنسیا را هم دوست داشتم ولی شرایط به گونه ای نیست که داوید بتواند به این باشگاه برگردد.»

دیدگاه‌ها