کد خبر : 1700685 | 17 مرداد 1399 ساعت 18:10 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر: هر اشتباهی مجازات خواهد داشت

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ مدعی شد کار این با توجه به قدرت رقبا در لیگ قهرمانان دشوار است.

مانوئل نویر: هر اشتباهی مجازات خواهد داشت


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با برتری 0-3 برابر چلسی در بازی رفت مرحله یک هشتم از شانس بالایی برای صعود به دور بعدی برخوردار است. مانوئل نویر در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت حاضر شده و مدعی شد هر اشتباهی در لیگ قهرمانان مجازات به همراه خواهد داشت.

 

دیدار مقابل چلسی و آغاز دوباره لیگ قهرمانان: "ابتدا باید از سد چلسی عبور کنیم و سپس ادامه بازی ها فرا می رسید،  دیدارهای بعدی همیشه مانند فینال هستند. عملکرد تیم ها به فرم شان در روز بازی بستگی دارد. تیم های درجه یکی در تورنمنت وجود دارند و هر اشتباهی همراه با مجازات خواهد بود. رویکرد ما بسیار مثبت است، ما مشتاقانه منتظر آغاز بازی ها بوده و آماده حضور در میدان هستیم."

 

1517496

 

جلسات تمرینی ابتدایی با الکساندر نوبل: "شرایط بسیار مثبت بود، ما چند جلسه تمرینی داشتیم و فضا خیلی خوب بود. ما دروازه بان ها همچنین لحظات شیرینی و سرگرم کننده ای را سپری کردیم."

 

شرایط بازیکنان: "کینگزلی کومان امروز با ما تمرین نکرد. فکر می کنم هنوز گزینه های زیادی در جلو داریم. در ترکیب چلسی بازیکنان بیشتری غایب هستند و در ترکیب ما، همه به جز کینگزلی و بنجامین پاوارد آماده و حاضر به بازی کردن هستند."

دیدگاه‌ها