کد خبر : 1700686 | 17 مرداد 1399 ساعت 18:14 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: چلسی چیزی برای از دست دادن ندارد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد انتظار دارد چلسی در بازی فردا شب با تمام توان تلاش کند.

هانسی فلیک: چلسی چیزی برای از دست دادن ندارد


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت با برتری 0-3 در لندن صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان را تقریبا مسجل کرده، اما هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد حریف چیزی برای از دست ندارد و برای جبران نتیجه وارد میدان خواهد شد. او همچنین خبر از غیبت کینگزلی کومان در بازی فردا شب داد.

 

دیدار مقابل چلسی: "اگر من در بازی فردا شب جای چلسی بودم تصور می کردم چیزی برای از دست دادن نداریم و تلاش می کردم همه چیز را به تعادل برسانیم و این دقیقا همان چیزی است که ما از چلسی انتظار داریم. فرانک لمپارد عملکرد فوق العاده ای داشته و تیمش را به لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد هدایت کرده است."

 

1517497

 

فیلیپ کوتینیو یا ایوان پریشیچ: "فیلیپ مصدوم بود، اما او خیلی تلاش کرد و به همین دلیل حالا شرایط کوتینیو خیلی خوب به نظر می رسد. ایوان پریشیچ ممکن است در حمله کمی پرتحرک تر باشد. فیلیپ می تواند در چندین پست بازی کند و ویژگی های او بسیار مفید و ارزشمند است. البته من اعلام نمی کنم چه کسی فردا در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

 

شرایط کوتینیو در حال حاضر بسیار خوب است و همچنین او از نظر جسمی نیز در موقعیت مناسبی قرار دارد. او از خصوصیات منحصربه فردی خوبی برخوردار است. کمی زمان طول کشید، اما حالا اوضاع بسیار متفاوت به نظر می رسد. من کوتینیو را به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان دوست دارم، بنابراین من خوشحالم که او اکنون آماده بوده و از نظر فیزیکی در سطح بالایی قرار دارد. کینگزلی کومان فردا در دسترس نخواهد بود. اما با وجود ایوان پریشیچ و فیلیپه کوتینیو، دو گزینه دیگر داریم که می توانند جایگزین کومان شوند."

 

شرایط توماس مولر: "توماس در بازی هایی مثل این تجربه زیادی دارد، بنابراین او عامل مهمی برای تیم محسوب می شود."

 

حضور میرو کلوزه روی نیمکت: "او دقیقا آنچه را که امیدوار بودیم نشان داد. حالا تمرکز کلوزه روی بازیکنانی است که در مونیخ مانده اند و تمرینات مناسب آنها خواهد بود."

دیدگاه‌ها