کد خبر : 1700688 | 17 مرداد 1399 ساعت 20:21 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

بوژیدار شانس آورد مصدوم بودم

میری: گفتند شانسی‌ است دومی را زدم!

هافبک دفاعی نساجی مازندران بعد از گلش به استقلال اینبار با شوت دیدنی خود یک گل جالب‌توجه را مقابل سپاهان ثبت کرد.

میری: گفتند شانسی‌ است دومی را زدم!

 

به گزارش “ورزش سه”، محمد میری طی هفته‌های اخیر با شوت‌های راه دور و قابل توجهش، به تیتر یک اخبار و فوتبالدوستان ایرانی تبدیل شده است. هافبک دفاعی نساجی که پیش از این مقابل استقلال با گل راه دورش خبرساز شده بود، اینبار پیام نیازمند را هم تسلیم کرد.

 

او در گفتگو با خبرنگار ما ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: کاملا می‌دانستیم بازی سختی پیش روی ما قرار دارد اما ما طی شش هفته اخیر بدون شکست بودیم و خیلی دوست داشتیم این روند را ادامه دهیم. خیلی خوشحالم که در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و در ادامه نیز موفق به حفظ آن شدیم. قبول دارم کار خیلی سختی بود و حریف به فرصت‌های خوبی رسید اما الان سه امتیاز به نساجی رسیده و از این اتفاق واقعا خوشحالیم.

میری درباره تیرک‌های پیاپی سپاهان و خوش‌شانسی آنها برای این بازی نیز گفت: نمی‌توانم بگویم صرفا خوش شانسی بوده و اصلا نمی‌دانم چطور باید آن را بگویم. اما اینطور هم نبوده که صرفا خوش شانسی بوده باشد و علیرضا حقیقی هم چند سیو خوب داشت و بقیه بازیکنان ما هم نمایش خوبی داشتند. حالا خوش شانسی یا فرصت سوزی مهاجمان آنها، چیزی که مهم بود رسیدن ما به سه امتیاز و خوشحالی هواداران نساجی بود. ما از این اتفاق بی اندازه خوشحالیم و امیدوارم فصل را در شرایطی به پایان برسانیم که هواداران هم به بالاترین حد از رضایت رسیده باشند. وظیفه ماست در قبال حمایت آنها به بهترین شکل برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

 

هافبک گلزن نساجی در جدال با سپاهان درباره تکرار گل راه دورش در این بازی گفت: قبلا هم گفته بودم که شکر خدا از این استعداد برخوردار هستم و در این بازی فرصت خوبی برایم شکل گرفت تا بتوانم ضربه بزنم و خوشبختانه تبدیل به گل شد.دم همه بچه‌ها گرم که بهترین نمایش خودشان را داشتند و در کنار هم به این موفقیت‌ها طی چند هفته اخیر رسیدیم. فکر کنم خدا هم لطفش شامل حال من شده که بعد از چند فصل بازی اکنون به این شکل شرایط دیده شدن عملکردم فراهم ساخته شد.

 

میری درباره اینکه در پست هافبک دفاعی کمتر بازیکنی توانسته کیفیت فنی خود را بدون اینکه گلی به ثمر برساند نشان دهد اینطور پاسخ داد: دقیقا بحث همین است. من از خودن تعریف نمی‌کنم و تقریبا پیش از این گل‌ها هم کارشناسان و البته مربیانم در سال‌های اخیر رضایت خوبی از عملکردم داشتند اما شما خیلی کم پیش می‌آید که با نمایش در این پست دیده شوید. هرچقدر توپ دیگران را خراب کنید یا پاس کلیدی بدهید و موقعیت بگیرید و موقعیت بسازید دیده نمی‌شوید. همانطور که گفتم شاید الان بهترین لطف خدا بود که در این موقعیت باعث اینطور دیده شدن شد و واقعا سپاس بابت این لطف.وی درباره اینکه بعد از گلزنی مقابل استقلال و سیدحسین حسینی، اینبار پیام نیازمند و در‌وازه سپاهان را هم باز کرده اینطور گفت: خب وقتی موقعیت را مناسب دیدم ترجیح دادم شوت بزنم. خیلی‌ها گفتند آن شوت شانسی بوده و امیدوارم الان به این باور رسیده باشند! من در مصاحبه قبلی هم گفتم که استعداد خوبی در شوت دارم اما حالا فضا به شکلی بوده که نمی‌شد و احساس می‌کردم توپ را به دیگری بدهم بهتر است. اما بعد از اینکه گفتند شانسی است اینبار هم زدم تا بدانند شانسی نبوده است.

 

 

1517499

 

هافبک شوتزن نساجی در پاسخ به اینکه در لحظه تصمیم برای شوت آیا به موقعیت دروازه بان و شرایط فکر می‌کند یا تنها موقعیت خودش را می‌سنجد گفت: نه، روی هیچ کدام اصلا دروازه بان را نگاه نکردم! توپ روی پا بنشیند و فرصت ایده آل باشد کافی است و خدا را شکر که همینطور هم شد. ضربه خودش می‌داند چطور برود. حالا البته همانطور که گفتم نمیخواهم زیاد به این موضوع بپردازم و ما یک تیم هستیم که در کنار هم به گل می‌رسیم. باهم بالا می‌رویم و در کنار هم تلاش خواهیم کرد.  

میری درباره اینکه برای شناخت از نحوه شوری که می‌زند باید چه کرد گفت: این را فقط از علیرضا حقیقی بپرسید که در تمرین زیاد با هم کار داریم و همین شده محلی برای کری. علی البته گلر باتجربه‌ای است و طی این مدت کمک زیادی برای ما بوده.

وی درباره اینکه چرا موفق نشد برابر پرسپولیس و بوژیدار از این راه گل بزند گفت: بازی در چمن مصنوعی واقعا سخت است و به این مساله باید این را هم اضافه کنم  تازه از مصدومیت خارج شده بودم.برای این بازی با درد در زمین حاضر شدم و تلاش کردم تا خواسته کادرفنی را اجرا کنم.

 

1517501

 

میری در پایان درباره اینکه آیا سومین گل او در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل برای او از این ویژگی شوتزنی شکل خواهد گرفت گفت: انشاالله در وهله اول تیم موفق باشد. قطعا دوست دارم این اتفاق بیفتد.


لذت شیرین گل به استقلال که با مصدومیتم از بین رفت و خودم خوب نتوانستم آن را ببینم. انشاالله بتوانم در این دو بازی بار در فرصتی داشته باشم و برای تیمم موثرتر ظاهر شوم. تلاش همه ما در وهله اول موفقیت نساجی و خوشحالی هواداران است.

 

دیدگاه‌ها