کد خبر : 1700689 | 17 مرداد 1399 ساعت 18:38 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبکی که بیشتر از کی روش پرید (عکس)

سپاهان شب گذشته در شرایطی بازی را به نساجی باخت که ارایه گر بازی خوبی در برابر این تیم بود و چهار با تیر دروازه تیم مازنی را به لرزه در آورد.

به گزارش "ورزش سه"، این دور از عدالت است که اشاره کنیم فقط تیر دروازه باعث پیروزی نساجی در برابر سپاهان شد؛ هر چند محمود فکری – سرمربی تیم نساجی در کنفرانس خبری بعد از بازی از تیر دروازه تشکر کرد! در این بازی بارها و بارها مردان دفاعی تیم میهمان با بازیکنان سپاهان جنگیدند و خیلی از حملات در نقطه شروع خنثی شد.

 

نساجی که در این دیدار برای خنثی کردن حملات سپاهان چاره ای نداشت که عقب بازی کند بیش از اندازه دوید و در خیلی از صحنه ها تلاش کرد برنده درگیری نبردهای تک به تک باشد. همانند این صحنه که عرفان معصومی هافبک – دفاعی نساجی بیش از کی روش به هوا پریده است. او که بعد از رفتن میلاد سرلک شانس بیشتری برای بازی پیدا کرده در هفته های اخیر یکی از مهره های کلیدی در جلوی خط دفاعی نساجی بوده. زوج محمد میری آنقدر  خوب دفاع کرده که این بازیکن بی دغدغه در حمله جلو می کشد و دیدید که در بازی با استقلال و سپاهان دو گل دیدنی به ثمر رساند.

 

1517504

 

نساجی در همه هفته های اخیر ساده فوتبال کرده؛ نکته برجسته این تیم تلاش برای پیروزی و دوندگی بی امان بازیکنانش برای رسیدن به هدف بوده. جدیت آنها در دفاع حتی در تصاویری که ثبت می شود مشخص است و به نظر می رسد بی دلیل نیست که از قعر تا رده هشتم جدول بالا آمده اند و در هفته های پایانی حتی این شانس را دارند که هفتم شوند.

دیدگاه‌ها