کد خبر : 1700691 | 17 مرداد 1399 ساعت 19:17 | 66.2K بازدید | 6 دیدگاه

علیپور هم لژینر می شود؟

ستاره پرسپولیس در لیست خرید باشگاه پرتغالی (عکس)

باشگاه پرتغالی پایوس دی فریرا برای جذب علی علیپور، مهاجم 26 ساله پرسپولیس اقدام کرده است.

ستاره پرسپولیس در لیست خرید باشگاه پرتغالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد درخشش لژیونرهایی مانند مهدی طارمی و امیر عابدزاده در لیگ پرتغال تیم های این کشور را علاقمند به استخدام بازیکنان ایرانی کرده و نشریه ابولا خبر از تمایل تیم پاس دی فریرا برای خرید علی علیپور، گلزن پرسپولیس در تابستان امسال داده است.

 

باشگاه پاسوس دی فریرا که این فصل لیگ پرتغال را در رتبه سیزدهم به اتمام رساند، می خواهد با قراردادی دو ساله برای خرید علی علیپور اقدام کند و طی ادعای نشریه ابولا این اتفاق طی دو هفته آتی رخ خواهد داد. این نشریه مدعی شد علی علیپور در 192 بازی برای پرسپولیس موفق به زدن 62 گل و ارسال 32 گل شده است.

 

همچنین ابولا در ادامه اذعان داشت اگرچه علی علیپور فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب تیم ملی ایران نداشته و تنها دو بازی ملی در کارنامه او ثبت شده، اما در لیگ برتر ایران عملکرد درخشانی داشته و موفق به کسب عنوان اقای گلی این کشور نیز گشته است. ابولا همچنین علی علیپور را مهاجمی توصیف کرد که هم قادر به بازی کردن در پست مهاجم نوک و هم وینگر در دو سمت است. مدتی قبل نیز اخبار در مورد احتمال انتقال این بازیکن به باشگاه مالاگا وجود داشت، اما در نهایت علی علیپور شانس بازی کردن در لالیگا را پیدا نکرد.

 

1517505

دیدگاه‌ها