کد خبر : 1700693 | 17 مرداد 1399 ساعت 19:28 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمدئو کاربونی:

فاصله ای تا جذب کریستیانو رونالدو در سال 2006 نداشتیم

آمدئو کاربونی، مدیر سابق والنسیا مدعی شد این تیم در آستانه جذب کریستیانو رونالدو بوده است.

فاصله ای تا جذب کریستیانو رونالدو در سال 2006 نداشتیم


به گزارش "ورزش سه"، بعد از درگیری با وین رونی و اخراج مهاجم انگلیسی در دیدار پرتغال برابر انگلیس در جام جهانی 2006، رونالدو در این کشور تبدیل به بازیکنی منفور شده بود. این ستاره پرتغالی در آن مقطع مدعی شد کسی از باشگاه از او حمایت نکرده و او قصد دارد از یونایتد جدا شود. آمدئو کاربونی فاش کرد تمام توافقات برای انتقال رونالدو به والسیا انجام شده بود، اما در نهایت این توافق منتفی شد.

 

1516644

 

آمدئو کاربونی گفت: "من در زمان مناسب راهی این باشگاه شدم، والنسیا شهری بود که بیشترین بهره را از رونق اقتصادی، اجتماعی و ورزشی برده بود. ما منابع مالی برای خرید رونالدو پیدا کرده و با نایک و کوکاکولا که حامیان این بازیکن بودند توافق کرده بودیم.

 

رونالدو در آن زمان 10 میلیون خالص در سال داشت که باشگاهی مانند والنسیا زیاد بود. سپس ما به مرحله ای رسیدیم که کریستیانو با منچستر یونایتد اختلاف نظر پیدا کرده بود. در فصل 07-2006 والنسیا دورانی پررونق را تجربه می کرد و بله، من رضایت رونالدو را برای انتقال به این تیم گرفته بودم. قراردادها توسط ژرژ مندس بسته شد و بین رونالدو، مدیر برنامه اش و من همه چیز نهایی شده بود، اما با این حال این توافق تحقق نیافت."

دیدگاه‌ها