کد خبر : 1700701 | 17 مرداد 1399 ساعت 20:12 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و هراس از یک رویارویی همیشه دشوار

با توجه به آمار درخشان پپ گواردیولا، رئال مادرید کار دشواری برای غلبه بر منچسترسیتی دارد.

رئال مادرید و هراس از یک رویارویی همیشه دشوار

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان نیاز به خلق یک معجزه دارد و باید در انگلیس برابر منچسترسیتی به برتری دست یابد. شاگردان زین الدین زیدان در بازی رفت در برنابئو با نتیجه 1-2 مغلوب شدند و حالا باید برای صعود حداقل دو بار در استادیوم اتحاد دروازه ادرسون را باز کنند.

 

1517521

 

اما آمار نشان می دهد رئال مادرید در مقابل پپ گواردیولا شانس چندانی ندارد. تا به حال سرمربی اسپانیایی سیتی 18 بار تیم هایش را برابر کهکشانی ها هدایت کرده که به آمار درخشان 10 پیروزی دست یافته و چهار تساوی و چهار شکست نیز حاصل دیگر تقابل با این سرمربی بوده است.

 

این چهار شکست یکی با بارسلونا در فینال کوپا 2011، لالیگای سال 2012 در نوکمپ و دو بار نیز با بایرن مونیخ در نیمه نهایی سال 2014 و در برنابئو و آلیانس آره نا بوده است. البته نکته امیدوار کننده برای رئال مادرید اینجاست که هر چه از تقابل های آنها با گواردیولا گذشته، شرایط بهبود یافته و نسبت به بازی های ابتدایی پیروزی های بیشتری حاصل شده است. بهتزین پیروزی رئال مادرید برابر گواردیولا به نیمه نهایی سال 2014 بازمی گردد که شاگردان کارلو آنچلوتی با برتری 0-4 در بازی برگشت در آلمان صعود به فینال لیگ قهرمانان را قطعی کردند. بدترین شکست نیز مبوط به نوامبر سال 2010 است که تیم ژوزه مورینیو در نوکمپ با پنج گل مغلوب بارسلونای پپ شد.

دیدگاه‌ها