کد خبر : 1700721 | 17 مرداد 1399 ساعت 21:44 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

گتوزو: مقابل بارسلونا باید به اورست صعود کنیم!

گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی کار تیمش برای صعود مقابل بارسلونا را مانند صعود به اورست توصیف کرد.

گتوزو: مقابل بارسلونا باید به اورست صعود کنیم!


به گزارش "ورزش سه"، ناپولی فردا شب در دیداری دشوار در شرایطی به مصاف بارسلونا در نوکمپ خواهد رفت که در بازی رفت به تساوی 1-1 رضایت داده است. گنارو گتوزو در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد هنوز حضور لورنزو اینسینیه در ترکیب ثابت ناپولی قطعی نیست.

 

گنارو گتوزو گفت: "ما از کیفیت بارسا باخبر هستیم و برای موفقیت باید از نظر فنی و تاکتیکی نمایشی فوق العاده ارائه دهیم، اما حتی شاید یک عملکرد درخشان نیز برای صعود کافی نباشد. شرایط در فوتبال به خصوص از نظر فیزیکی خیلی تغییر کرده، ما می خواستیم در فینال کوپا ایتالیا پیروز شویم و من نمی دانم کدام تیم برتر بود.

 

1517566

 

شرایط ناپولی  در بازی های اخیر ما خیلی بهتر شده، ما تیمی هستیم که بیشترین مالکیت توپ را داریم و شانس های بسیاری ایجاد کرده ایم. منتقدان باید داده ها را به خوبی و درستی بررسی کنند، من علاقه ای به ارائه فوتبال دفاعی ندارم و کادر فنی من از سبک بازی مورد نظرم باخبر است. در دورانی که در زمین بودم نیز کارهای مختلفی می کردم و حالا در مربیگری نیز برای تغیر این ذهنیت باید هزینه بدهم.

 

فوتبال برای هواداران است و بدون تماشاگر فوتبال معنایی ندارد. نبود هواداران بارسلونا می تواند به سود ما باشد، اما همچنین می تواند استرس هم برای شما ایجاد کند. آمدن به نوکمپ و بازی بدون تماشاگر کمی به سود ماست، زیرا با 90 هزار تماشاگر ممکن است برای شما مشکل ایجاد کنند.

 

عدم موفقیت در فصل جاری می تواند به بارسلونا قدرت بیشتری بدهد، زیرا آنها سالهاست به کسب قهرمانی و جام عادت دارند. ما فردا باید به قله اورست صعود کنیم، بارسلونا بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و این تیم به سبکی تماشایی بازی می کند.

 

لورنزو اینسینیه در بخشی از تمرینات امروز حاضر بود و من با او صحبت و البته کادر پزشکی باشگاه صحبت خواهم کرد، اما اگر اینسینیه به طور 100 درصد نباشد، بازی نخواهد کرد."

دیدگاه‌ها