کد خبر : 1700723 | 17 مرداد 1399 ساعت 21:49 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوسپینا: از کیفیت لیونل مسی خبر داریم

داوید اوسپینا، دروازه بان ناپولی مدعی شد از کیفیت بالای لیونل مسی آگاه است.

اوسپینا: از کیفیت لیونل مسی خبر داریم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در دیدار رفت به تساوی 1-1 مقابل بارسلونا دست یافت و حالا برای صعود مقابل این تیم کار دشواری در استادیوم خالی از تماشاگر نوکمپ دارد. داوید اوسپینا به همراه گنارو گتوزو در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافت و مدعی شد بازیکنان ناپولی باید با تمرکز کامل در این دیدار حضور پیدا کنند.

 

داوید اوسپینا گفت: "ما پس از طی یک هفته دوره آماده سازی خوب و با انگیزه بسیار بالایی به بارسلون سفر کرده ایم. ما از اهمیت این بازی و حریف آگاه هستیم. امیدواریم کار خود را انجام داده و و نتیجه خوبی در مقابل بارسلونا کسب کنیم.

 

1517573

 

ناپولی همچنان به صعود باور دارد و سرمربی در مورد این موضوع به روشنی با ما صحبت کرده است. گنارو گتوزو از کیفیت بازیکنان با خبر است و ما امیدواریم که همین مسیر را ادامه دهیم و از هر فرصتی که در بازی پیدا شد بهترین استفاده را بکنیم. ما از کیفیت لیونل مسی باخبر هستیم و من بارها این فرصت را داشته ام که با این بازیکن روبرو شویم. مسی بازیکن متفاوتی است و می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند. ما باید مراقب همه چیز بوده و تمرکز کامل داشته باشیم.

 

عدم حضور تماشاگران در استادیوم نوکمپ؟ فوتبال مانند یک ضیافت بزرگ است و بازی کردن در این شرایط و بدون حضور هواداران دشوار خواهد بود، اما ما فردا شب فقط روی بازی خودمان مقابل بارسلونا تمرکز خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها