کد خبر : 1700730 | 17 مرداد 1399 ساعت 22:35 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: به جبران و صعود مقابل بایرن باور داریم!

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیس چلسی مدعی شد تیمش باید متفاوت نسبت به بازی رفت مقابل بایرن بازی کند.

فرانک لمپارد: به جبران و صعود مقابل بایرن باور داریم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی رفت و در شبی که نمایش ضعیفی داشت، با سه گل در لندن مغلوب بایرن مونیخ شد تا شانس چندانی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان نداشته باشد. فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگشت حاضر شده و مدعی شد آنها به بازگشت و جبران نتیجه مقابل بایرن مونیخ باور دارند.

 

فرانک لمپارد گفت: "کریستن پولیسیچ، سزار آسپلیکوئتا، پدرو و ویلیان نمی توانند در این دیدار بازی کنند، اما روبن لوفتوس چک و انگولو کانته در ترکیب تیم قرار دارند، شرایط آنها برای حضور در ترکیب مناسب است. پدرو و پولیسیچ احتمالا درگیر یک مصدومیت شش هفته شده اند و امیدوارم آسپلیکوئتا سه هفته از میادین دور باشد باشد. شرایط ویلیان در حال بهبود است، اما او برای این بازی آماده نیست.

 

1514236

 

من اعتقاد داریم که می توانیم صعود کنیم و ما و بازیکنان مجبوریم اینگونه فکر کنیم. این یک کار بزرگ است، ما باید وضعیت موجود را درک کنیم و می دانیم شرایط بسیار سخت خواهد بود. ما باید با اعتماد به نفس بازی کنیم، آیا این موضوع می تواند ما را در مقابل یک تیم واقعا خوب در موقعیت مناسبی قرار دهد ؟ این چیزی است که من انتظار دارم از چلسی ببینم، ما باید به روشی درست با مسابقه کنار بیاییم.

 

باید به سبک بازی بایرن مونیخ هنگام در اختیار داشتن توپ احترام بگذاریم. ما نمی توانیم به سبکی که در استمفورد بریج ارائه دادیم دفاع کنیم. ما باید هنگام پا به توپ بودن با اعتماد به نفس حرکت کنیم.

 

ویلیان و شایعات جدایی؟ ویلیان در حال حاضر بازیکن ما بوده و در حال طری کردن دوره مصدومیت است. ویلیان برای بازی کردن تلاش زیادی کرد و حالا نیز مصدوم است. رابطه ما واقعا نزدیک است، اما جدایی ویلیان ناامید کننده نیست. ویلیان مرد و بازیکنی فوق العاده است، باشگاه در این زمینه خیلی خوب عمل کرده است."

دیدگاه‌ها