کد خبر : 1700736 | 17 مرداد 1399 ساعت 22:59 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

وعده پیروانی: پنجره پرسپولیس بسته نمی‌شود

افشین پیروانی می‌گوید پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته نخواهد شد.

وعده پیروانی: پنجره پرسپولیس بسته نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی گفت: تبریک میگویم به هواداران و باشگاه بزرگ پرسپولیس؛ خیلی سخت بود که با همت همه به دست آمد و قهرمان شدیم.

پیروانی درباره جشن قهرمانی گفت: البته ما هم تلاش کردیم که هفته آخر جشن بدهند اما به خاطر نزدیک شدن به ماه محرم اینطور شد. اما اینکه بتوانیم روحیه تیم قهرمان را حفظ کنیم سخت بود؛ به تیم رقیب تبریک میگویم و به هواداران خودمان و بازیکنان که روز بزرگی را رقم زدند.

 

سرپرست پرسپولیسی ها در این باره افزود: واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و قهرمان شدن شاید بگویند ساده بوده اما هرروز فشار و تنش وجود داشت. مدیران قبل هم باید بهتر عمل میکردند که هرروز بازیکنان نپرسند کسر امتیاز می‌شود. این بازیکنان آدم های بزرگی هستند و برای این که قهرمانی را سال بعد هم به دست بیاورند، باید زحمت بیشتری کشیده شود. جا دارد به فرزند پرسپولیس یحیی گل‌محمدی تبریک بگوییم که از نظر فنی واخلاقی می‌تواند الگو باشد.

او همچنین به این شکل کری خواند: آرامش و انگیزه برای هر قهرمانی مهم ترین عامل موفقیت است. باید فضایی باشد که همه رو به جلو حرکت کنند. دوست دارم یک تبریک بگویم به هواداران و این که این استادیوم به قهرمانی ما عادت کرده است و جا دارد از آن تشکر کنیم.

 

پیروانی با اشاره به موضوع تونل قهرمانی اظهار داشت: دوستان در جلسه گفتند تونل اما به یکباره کنسل شد. این که ما می‌گفتیم یک سری تیم ها متحد شدند همین بود. ما خیلی تهمت ها شنیدیم و خیلی فشار روی ما بود و می‌خواستند لیگ را لغو کنند اما پرسپولیس گفت که بازی ها برگزار شود و قهرمانی را هم به هواداران هدیه دادیم.

سرپرست پرسپولیس در مورد وضعیت حقوق برانکو عنوان کرد: دستیاران آقای برانکو و یک مقدار از او پول او پرداخت شده و پنجره ما بسته نمیشود و امتیاز هم کسر نمی‌شود. این بحث هایی که می‌شود مربوط به الان نیست و برای گذشته است. شاید از هواداران برای شأن و کلاس باشگاه کمک بخواهیم.

 

وی درباره تست کرونا گفت: ما سه روز پیش تست دادیم و جزو باشگاه هایی بودیم که پروتکل ها را رعایت کردیم و به جز یک بازیکن و تدارکات کسی کرونا نگرفت.

دیدگاه‌ها