کد خبر : 1700749 | 17 مرداد 1399 ساعت 23:52 | 76.9K بازدید | 0 دیدگاه

پُرافتخارین لژیونر ایرانی امسال را بشناسید؛

سردار آزمون همه جام‌ها را درو کرد!

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ سومین قهرمانی خود در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به همراه تیمش به دست آورد.

سردار آزمون همه جام‌ها را درو کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را در اختیار دارد و در این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی روسیه شده، از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه شب در استادیوم زسکا آرنا در بازی سوپر کاپ به مصاف لوکوموتیو مسکو، تیم دوم جدول لیگ رفت.

 

1517731

 

زنیت سنت‌پترزبورگ‌ که مثل مسابقه اخیرش در فینال جام حذفی سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب و خط حمله داشت، در دقیقه ۱۴ روی ارسال سانتوس از جناح چپ و ضربه سر آرتم زیوبا به گل رسید و در نیمه اول به برتری دست یافت.

 

1517734

 

اوزدوئف در دقیقه ۶۹ روی پاس به عقب سباستین دریوسی موفق شد با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه که به زیر طاق دروازه لوکوموتیو مسکو هم اصابت کرد، گل دوم زنیت سنت‌پترزبورگ را به ثمر رساند.

 

1517732

 

در ادامه لوکوموتیو مسکو یکی از گل‌های خورده را توسط کورلوکا جبران کرد، اما در نهایت یاران آزمون موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک شدند تا سومین جام قهرمانی در یک فصل را در سوپر کاپ به دست آورند.

 

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در فصل اخیر لیگ برتر روسیه موفق به کسب عنوان آقای گلی شده بود، تا دومین دقیقه وقت‌های تلف شده دیدار با لوکوموتیو مسکو در زمین بود و به‌عنوان آخرین تعویضی بازی جای خود را به ریگونی داد.

 

1517643

پدر و مادر سردار آزمون نیز در جشن قهرمانی زنیت حضور داشتند و باز هم افتخارآفرین فرزند خود را از نزدیک مشاهده کردند

 

1517735

 

دیدگاه‌ها