کد خبر : 1700789 | 18 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

ساری: خوب بازی کردیم؛ یووه در CL بدشانس است

ساری می گوید یوونتوس با وجود حذف از لیگ قهرمانان در مقابل لیون عملکردی عالی داشته و این تیم همیشه در چمپیونزلیگ بدشانس بوده است.

ساری: خوب بازی کردیم؛ یووه در CL بدشانس است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیون رفت و با اینکه موفق شد با دو گل رونالدو حریف را 2-1 شکست دهد ولی چون در بازی رفت 1-0 شکست خورده بود در نهایت با وجود اینکه نتیجه در مجموع 2-2 شده بود به لطف گلی که در خانه از لیون دریافت کرده بود از دور رقابتها حذف شد تا لیون به یک چهارم نهایی صعود کند.

 

ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در پایان بازی دیشب از تیمش دفاع کرد، عملکرد یوونتوس در این بازی را عالی توصیف کرده و گفت بیانکونری همیشه در لیگ قهرمانان بدشانس بوده و با بدبیاری مواجه شده است.

 

1517762

 

ساری در پایان بازی در کنفرانس خبری خود گفت: " ما از تورنمنتی حذف شدیم که از هشت بازی مان در آن شش بار پیروز شده ایم. ما یک باخت و یک تساوی هم داشتیم. یعنی ما از هشت بازی 19 امتیاز گرفتیم. اگر چمپیونزلیگ هم مثل لیگها یک جدول داشت ما الان تیم اول یا دوم جدول بودیم. ولی حالا حذف شده ایم. برای همین است که خیلی ناراحتم. این باعث می شود واقعاً این را درک کنم که یوونتوس در این رقابت بدشانس است".

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: " اگر این ناراحتی نبود که کامم را تا این حد تلخ کند با لبخندی بر لب این بازی را ترک می کردم چون امشب هم دیدم که بچه های ما عالی کار کردند. آنها از همه توان شان مایه گذاشتند و تا آخرین لحظه جنگیدند. بازیکنان ما با جان و دل و قلب شان بازی کردند و من تحسین شان می کنم".

 

1516157

 

ساری در ادامه به پنالتی لیون در دقیقه 12 بازی به شدت اعتراض کرد و گفت: " ما خوب بازی کردیم. در بازی ای که باید شکست بازی قبلی را جبران می کردیم تا به خودمان آمدیم به خاطر یک پنالتی احمقانه از حریف عقب افتادیم. به نظر من قبل از آنکه داور به محوطه جریمه نگاه کند باید خطای آشکاری که روی گونزالو ایگواین اتفاق افتاده بود را می گرفت. این پنالتی به نظر من جنجالی است و باید روی آن بحث شود. داور به وضوح برای چنین موقعیتی آماده نبود. دریافت این گل برای ما به معنای دریافت دو گل بود. لابته ما در بازی ماندیم و نتیجه را برگرداندیم ولی نشد. دو سه فرصت خوب هم در پایان بازی داشتیم و در نهایت معتقدم به صعود خیلی نزدیک شدیم. تنها چیزی که باید به خاطرش افسوس بخوریم عملکرد بدمان در نیمه اول بازی رفت در لیون است".

 

 

دیدگاه‌ها