کد خبر : 1700793 | 18 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لیون: این بهترین شکست دوران کاری‌ام بود!

سرمربی لیون‌، گارسیا، می‌گوید شکست دیشب مقابل یوونتوس که با صعود لیون به یک چهارم همراه بود شادترین شکست دوران ورزشی اش بوده.

سرمربی لیون: این بهترین شکست دوران کاری‌ام بود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیون دیشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه یوونتوس مقابل این تیم 2-1 شکست خورد ولی به دلیل پیروزی 1-0 در بازی رفت و گل زده در خانه حریف موفق شد یووه را حذف کرده و خود به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کند، رودی گارسیا سرمربی لیون گفت این شادترین شکستی بوده که در تمام دوران ورزشی اش تجربه کرده.

 

1517765

 

رودی گارسیا در پایان بازی در تورین به خبرنگاران گفت: " این یکی از بهترین لحظات دوران کاری من است. عبور از یوونتوس واقعاً کار بزرگی است. پنالتی ای که درست قبل از پایان نیمه اول به حریف دادیم برایمان خیلی تلخ بود. چون یووه تا قبل از آن اصلاً روی دروازه ما خطرناک نبود و ما خودمان با دست خودمان کاری کردیم که آنها اعتماد به نفس پیدا کنند".

 

سرمربی لیون در ادامه گفت: " بعد هم که رونالدو گلی زد که واقعاً در سطح چمپیونزلیگ بود. ولی ما آرامش خودمان را حفظ کردیم و من بیشتر از هر چیز دیگری به این خاطر از تیمم راضی هستم. ما مضطرب نشدیم و همه سعی کردند در حفظ توپ دست به دست هم بدهند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد".

 

1517767

 

گارسیا در ادامه صحبتهایش گفت: " بدون حضور پائولو دیبالا گرفتن نتیجه بهتر برای یووه سخت بود ولی ما هم ثابت کردیم که دفاع قوی ای داریم. همینطور که هفته گذشته در جام حذفی فرانسه در مقابل پاری سن ژرمن 120 دقیقه از دروازه مان محافظت کردیم. من این استادیوم را می‌شناسم و قبلاً با رم به اینجا آمده ام. برای همین خوب می دانم که پیروزی در اینجا چقدر سخت است. می‌شود گفت این شادترین شکستی است که در تمام دوران کاری ام داشته ام".

 

دیدگاه‌ها