کد خبر : 1700797 | 18 مرداد 1399 ساعت 10:48 | 84.3K بازدید | 6 دیدگاه

غم و اندوه رونالدو در شب رکوردشکنی(عکس)

کریستیانو رونالدو با دو گلی که دیشب در مقابل لیون به ثمر رساند موفق شد رکورد گلزنی در یک فصل تاریخ باشگاه یوونتوس را بشکند.

غم و اندوه رونالدو در شب رکوردشکنی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب با وجود پیروزی 2-1 مقابل لیون با دو گل کریستیانو رونالدو به دلیل قانون گل زده در خانه حریف و شکست 1-0 در بازی رفت از دور رقابتهای چمپیونزلیگ حذف شد ولی دو گل کریستیانو در این بازی تعداد کل گلهای او در این فصل را به عدد 37 رساند تا او موفق شود رکورد تاریخ یوونتوس که 80 سال پیش ثبت شده بود را بشکند.

 

1517779

 

با اینکه ممفیس دیپای در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی لیون را پیش انداخت ولی رونالدو دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. این سی و ششمین گل رونالدو برای یووه در این فصل بود. او در سری آ 31 گل زده، دو بار در کوپا ایتالیا گلزنی کرده و این سومین گل او در لیگ قهرمانان بود.

 

رونالدو اما در دقیقه 60 گل دوم یوونتوس را هم زد تا رکورد گلهای فصلش را به 37 برساند. این گل کافی بود تا نام رونالدو وارد کتابهای تاریخی یوونتوس شود. حالا در تاریخ یووه هیچکس در یک فصل به اندازه رونالدو برای این تیم گلزنی نکرده. این رکوردی بود که تا پیش از دیشب به مدت بیش از هشتاد سال در اختیار اسطوره باشگاه، فلیچه بورل بود. کسی که در فصل 1933-1934 برای بیانکونری سی و شش گل به ثمر رسانده بود.

 

اما رونالدو با وجود این رکوردشکنی در پایان بازی از شکست و حذف شدن یوونتوس بسیار ناراحت بود و این ناراحتی و اندوه او در قابهای دوربینها ثبت و ضبط شد.

 

1517778

 

بعد از آنکه رونالدو گل دوم یوونتوس را زد بازیکنان این تیم که می دانستند با این نتیجه حذف خواهند شد فشار شدیدی روی دروازه لیون آوردند ولی رونالدو و دوستانش موفق نشدند گل دیگری به ثمر برسانند. از شانس بد آنها پائولو دیبالایی که از روی نیمکت بلند شده و به میدان فرستاده شد هم تقریباً بلافاصله مصدوم شد.

 

بلافاصله بعد از سوت پایان بازی رونالدو در تصاویر تلویزیونی در حالی دیده شد که به سمت تونل ورزشگاه حرکت می کند و جورجیو کیه‌لینی که در این بازی نیمکت نشین بود سعی دارد به او دلداری بدهد.

 

1517780

 

رونالدو به وضوح سر خود را از حسرت تکان می داد و به سمت تونل می رفت. کاملاً مشخص بود کریستیانو از اینکه نمی تواند در زادگاهش پرتغال جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد ناراحت و عصبانی است.

 

 

دیدگاه‌ها