کد خبر : 1700799 | 18 مرداد 1399 ساعت 12:43 | 82.6K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت دروازه‌بان ایرانی در نخستین بازی فصل؛

بیرانوند از لیست آنتورپ خط خورد

نام دروازه‌بان ایرانی رویال آنتورپ در فهرست نخستین مسابقه فصل این تیم دیده نمی‌شود.

بیرانوند از لیست آنتورپ خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فوتبال فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ از امشب با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم رویال آنتورپ که به تازگی علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفته در دیداری خانگی مقابل رویال ماسکرون قرار می‌گیرد.

 

تیم رویال آنتورپ که در فصل گذشته ژوپیر لیگ بلژیک در جایگاه چهارم ایستاد و در جام حذفی نیز به قهرمانی دست پیدا کرد، در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در بوسویل استادیوم نخستین مسابقه فصل خود را انجام می‌دهد که دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی خود را در اختیار ندارد.

 

علیرضا بیرانوند ۱۰ روزی است که همراه با رویال آنتورپ تمرین می‌کند، اما ایوان لکو سرمربی این تیم تصمیم گرفته به دلیل عدم آمادگی کامل این دروازه‌بان ایرانی، او را در فهرست ۲۰ نفره مسابقه با رویال ماسکرون قرار ندهد.

 

ژان بوته، دروازه‌بان ۲۵ ساله فرانسوی که مثل علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به رویال آنتورپ اضافه شده، امشب در فهرست نفرات دیدار امشب این تیم دیده می‌شود و با توجه به اینکه در سه سال اخیر برای ماسکرون بازی کرده، احتمال می‌رود امشب مقابل تیم سابقش به میدان برود.

 

ماتیاس داوُر،، دروازه‌بان ۲۰ ساله کروات نیز یکی دیگر از نفرات حاضر در فهرست آنتورپ برای دیدار مقابل رویال ماسکرون است و با توجه به اینکه در بازی اخیرشان در فینال جام حذفی مقابل کلوب بروژ گلی دریافت نکرده، شاید امشب هم درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

 

1517834

دیدگاه‌ها