کد خبر : 1700806 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:10 | 51.8K بازدید | 4 دیدگاه

کلاس درس پپ برای زیدان روی یخدان (عکس)

بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان توسط منچسترسیتی، گفتگوی دوستانه سرمربی‌های دو تیم در پایان بازی که در قاب دوربینها ثبت شده مورد توجه قرار گرفته است.

کلاس درس پپ برای زیدان روی یخدان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب موفق شد در خانه خود استادیوم اتحاد رئال مادرید را 2-1 شکست داده و با حذف کردن شاگردان زین الدین زیدان از لیگ قهرمانان خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

 

1517794

 

شاگردان پپ گواردیولا به این ترتیب هر دو بازی رفت و برگشت خود مقابل رئال در مرحله یک هشتم نهایی را 2-1 پیروز شدند تا در نهایت با حساب 4-2 در مجموع راهی مرحله بعدی شوند. بعد از پایان بازی دیشب در استادیوم اتحاد، تصاویری از گفتگوی دوستانه سرمربی های دو تیم، زین الدین زیدان و پپ گواردیولا در کنار زمین چمن منتشر شده که جالب توجه بوده.

 

در این تصاویر دو مربی در حاشیه زمین چمن در حالی دیده می شوند که پپ گواردیولا روی یک محفظه آب مخصوص بازیکنان نشسته و زیدان به فاصله حدود دو متر از او ایستاده و در حال صحبت کردن هستند. گواردیولا در این تصاویر با حرارت مشغول توضیح دادن چیزی برای زیدان است و سرمربی فرانسوی رئال هم در حالیکه دستهای خود را در جیب شلوارش فرو برده به حرف های او گوش می دهد.

 

1517795

 

این مکالمه بین دو سرمربی دقایق بعد از خروج بازیکنان دو تیم از تونل ورزشگاه ادامه داشت و آنها بعد از تبادل نظر احتمالی درباره اتفاقاتی که در جریان بازی گذشت با هم زمین را ترک کرده و راهی رختکن های خود شدند.

 

 

دیدگاه‌ها