کد خبر : 1700810 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:35 | 27.9K بازدید | 2 دیدگاه

رئیس یووه: رونالدو 100درصد در یوونتوس می‌ماند

رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید کریستیانو رونالدو فصل آینده در تورین خواهد ماند و با پیراهن بیانکونری بازی خواهد کرد.

رئیس یووه: رونالدو 100درصد در یوونتوس می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در بازی دیشب تیمش یوونتوس مقابل لیون دو گل به ثمر رساند تا یووه 2-1 به پیروزی برسد. اما این گلها و این پیروزی برای صعود بیانکونری به مرحله یک چهارم چمپیونزلیگ کافی نبود و لیون به لطف گل زده در خانه حریف در مجموع توانست راهی مرحله بعدی شود تا یوونتوس از دور رقابتها کنار برود.

 

1517798

 

در پایان بازی دیشب و حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان، آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس علیرغم حذف این تیم از چمپیونزلیگ از کریستیانو رونالدو ستایش کرد و گفت ستاره پرتغالی فصل آینده در تورین خواهد بود و با پیراهن یووه به میدان خواهد رفت.

 

آنیلی در پایان بازی به شبکه اسکای ایتالیا گفت: " رونالدو با ما می‌ماند. من مطمئنم که کریستیانو فصل آینده برای یووه بازی خواهد کرد. او یکی از ستونهای این تیم است".

 

1517801

 

رونالدو هم هفته گذشته با انتشار یک پست در شبکه های اجتماعی سیگنالی داده بود که موافق با صحبتهای رئیس باشگاه یوونتوس بود. رونالدو در اینستاگرام خود نوشته بود: " از اینکه در دو قهرمانی اخیر یوونتوس از 9 قهرمانی پیاپی این تیم در اسکودتو بازیکن یووه بوده ام خوشحالم. به نظر ساده می رسد ولی اینطور نیست. حالا می خواهم برای سومین قهرمانی ام تلاش کنم".

 

 

دیدگاه‌ها